Niet als je geld wilt verdienen denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef doshi het volgende:
elke werkgever betaald overuren toch niet contant uit, maar in meeruren (dus niet verlofuren).
vakantie uren bestaan niet, ik denk dat je meeruren bedoelt. Is toch fijn? Kan je meer vrij nemen.
Nee hoor, ik werkte eerst bij Konmar (is nu dus overgenomen door AH) en daar werd gewoon uitbetaald hoeveel je gewerkt had, of dat nu 100 uur was die periode of maar 12. Vakantie en verlof kreeg je daar dan ook niet uitbetaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef doshi het volgende:
elke werkgever betaald overuren toch niet contant uit, maar in meeruren (dus niet verlofuren).
vakantie uren bestaan niet, ik denk dat je meeruren bedoelt. Is toch fijn? Kan je meer vrij nemen.
bij de jumbo kreeg ik ook alles uitbetaaldquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef amigone het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werkte eerst bij Konmar (is nu dus overgenomen door AH) en daar werd gewoon uitbetaald hoeveel je gewerkt had, of dat nu 100 uur was die periode of maar 12. Vakantie en verlof kreeg je daar dan ook niet uitbetaald.
Onzin. 'Vroeger' werkte ik ook bij de AH en de uren die ik boven mijn contract werkte kreeg ik gewoon uitbetaald.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef doshi het volgende:
Ik vergeet weleens dat mensen een bijbaantje hebben, als je fulltime werkt wil je juist meer verlofquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef amigone het volgende:
Nee hoor, ik werkte eerst bij Konmar (is nu dus overgenomen door AH) en daar werd gewoon uitbetaald hoeveel je gewerkt had, of dat nu 100 uur was die periode of maar 12. Vakantie en verlof kreeg je daar dan ook niet uitbetaald.
Er was een vraagteken verdwenen in mijn zin, het is geen bewering, ik dacht het omdat ik het altijd zo heb meegemaakt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:47 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Onzin. 'Vroeger' werkte ik ook bij de AH en de uren die ik boven mijn contract werkte kreeg ik gewoon uitbetaald.
Ja als je fulltime werkt snap ik dat je verlof wil, maar als bijbaantje is het toch echt voor het geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik vergeet weleens dat mensen een bijbaantje hebben, als je fulltime werkt wil je juist meer verlof
Maar als je een contract hebt krijg je de vakantie toch wel doorbetaald?
nou, dan neem je volgende week toch vakantieuren op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef amigone het volgende:
[..]
Ja als je fulltime werkt snap ik dat je verlof wil, maar als bijbaantje is het toch echt voor het geld
Ik krijg in mijn vakantie mijn contracturen doorbetaald ja
Daar gaat het helemaal niet om, ik werk extra voor extra geld, niet voor extra vakantie of vrije dagen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:52 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, dan neem je volgende week toch vakantieuren op?
Kijk hier heb ik tenminste wat aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Volgens mij wordt in het systeem aangegeven of je je overuren uitbetaald wilt krijgen of tvt (tijd-voor-tijd). Misschien heeft je ASM of teamleider dit verkeerd ingevoerd. Het kan ook zijn dat bij het vasstellen van de uren in R&R er een foutje gemaakt is, maw je overuren zijn niet uitbetaald. Gewoon ff vragen aan diegene die voor de roosters verantwoordelijk is. Mijn ervaring is dat het erg filiaal afhankelijk is hoe men ermee omgaat.
maar je kan naast je opgenomen vakantieuren toch gewoon werken volgende week? dan krijg je namelijk ook 'extra' geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:54 schreef amigone het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, ik werk extra voor extra geld, niet voor extra vakantie of vrije dagen.
Weet niet of dat kan...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar je kan naast je opgenomen vakantieuren toch gewoon werken volgende week? dan krijg je namelijk ook 'extra' geld
Ja maar dat is het em juist, dan krijg ik nog steeds geen extra geld snap jequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:58 schreef DABAMaster het volgende:
Je moet gewoon je vakantieuren opnemen. Zeg dat je volgende week fulltime wilt werken, maar dat je maar 10 uur (of weet ik veel hoeveel je werkt) dat ze de rest mogen opvullen met vakantieuren
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:55 schreef Gaatjeniksan het volgende:
Volgens mij wordt in het systeem aangegeven of je je overuren uitbetaald wilt krijgen of tvt (tijd-voor-tijd). Misschien heeft je ASM of teamleider dit verkeerd ingevoerd. Het kan ook zijn dat bij het vasstellen van de uren in R&R er een foutje gemaakt is, maw je overuren zijn niet uitbetaald. Gewoon ff vragen aan diegene die voor de roosters verantwoordelijk is. Mijn ervaring is dat het erg filiaal afhankelijk is hoe men ermee omgaat.
Als 'ze' je dat geld niet willen betalen, dan zullen ze dat dus niet doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |