Waarom nou niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga dan ook niet juichen als je weer terug bent.

Joh, ik ben alweer terug!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Ga jij nog weg, Liene?

Ja, ik houd ook van jou, Gellius.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef Gellius het volgende:
Nou nee, maar volgens mij zie ik die slak hier el-le-ke dag hoor.

Nee, Claudia. Maar ik heb wel handige tips voor vieze spijkerbroeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ben jij bekend met de praesens historicum, Lienekien?

Was erg goed inderdaad. Wat ik zo leuk vond was dat er zoveel verschillende mensen op Bjork af komen. Van kleine meisjes die denken dat ze een elfje zijn, tot halve hippies tot mannen die in een SLK rijdenquote:

Praesens historicum.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, Claudia. Maar ik heb wel handige tips voor vieze spijkerbroeken.

Ja, dat viel mij ook op, evenals de grote spreiding in leeftijd. Van pubers tot vijftigers, en zelfs ouders met kleine kinderen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:23 schreef Z het volgende:
Was erg goed inderdaad. Wat ik zo leuk vond was dat er zoveel verschillende mensen op Bjork af komen. Van kleine meisjes die denken dat ze een elfje zijn, tot halve hippies tot mannen die in een SLK rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |