quote:
Wat Yoni bedoelde te zeggen vermoed ik, is dat ze zipjes per kind / ouder maakt en die ter download aanbiedt. Op die manier krijgt elke ouder gelijk de grote versies van de foto's van alleen zijn / haar kinderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Moonah het volgende:
[..]Staat je goed!
Ik ben het wel met Icicle eens wat betreft Photobucket.
Yoni, heb jij een specifieke reden waarom je jouw foto's op je eigen server wil zetten en niet op Photobucket?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het ook erg jammer vinden als mensen niet komen omdat er fotografen rondlopen.
We zijn ons er echt bewust van dat dit hoofdzakelijk een OUD-meet is en dat we rekening moeten houden met mensen die niet op de foto willen OF mensen die niet op internet willen verschijnen. Ik denk dat ik ook voor de rest spreek als k zeg dat, mocht iemand een foto niet getoond willen zien, dat die zsm wordt verwijderd door ofwel de fotograaf ofwel een mod.
Ik kan me overigens van vorige keer ook nog herinneren dat wij fotografen dusdanig onder druk werden gezet om vooral maar veel foto's te postenDaar viel niet tegenop te overleggen met de ouders
Ik ook van jou hoorquote:
Tobias weet anders héél zeker dat jij een lief fotograafje bent!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef freud het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik er niet bij was de vorige keer.
Goh, ja, da's ook nog zoiets!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef hestria het volgende:
als je een hele dag parkeerd en bent 15,- euro ofzo kwijt kan ik beter met de trein gaan).
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef hestria het volgende:
en spreken we nou af op het centraal station of in het park zelf? en is er parkeergelegenheid bij het park? en wat zijn de kosten?(als je een hele dag parkeerd en bent 15,- euro ofzo kwijt kan ik beter met de trein gaan).
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
hey, nu niet beledigend naar mij gaan doen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef nikky het volgende:
Mooi dat het is opgelost. Niet dat er uberhaupt een probleem was.
Vlieg <---> dikke VETTE olifant.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef nikky het volgende:
Mooi dat het is opgelost. Niet dat er uberhaupt een probleem was.
Vlieg Mug<---> dikke VETTE olifant.
Wil je mijn spelVout er even uithalen?quote:
Wie die schoen past ( die grotequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey, nu niet beledigend naar mij gaan doen he
daarom juistquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees Japanner voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef Vivi het volgende:
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees Japanner orientaals voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |