Ik denk dat het in de praktijk lang zo'n vaart niet zal lopen. Tuurlijk houdt men er rekening mee en zal ern geen full-profiel gemaakt worden, maar het helemaal voorkomen lijkt me erg lastig. Op overizchtfoto's zal er vast wel eens iemand gekiekt worden (is die kans niet hiero bij de meet, dan wel elders in het openbaar)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan is het een OUD/FOT meeting. Wat jij wil.
Dat was ik vergeten.
Ik heb het gevraagd, dan is er dus de kans dat bepaalde mensen niet komen. Jammer dat er niet even rekening met elkaar gehouden kan worden.
Ow dat kan ook nog natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:38 schreef bixister het volgende:
en ireth, volgens mij gaat 't niet om specifiek 1 persoon, al was de opmerking van paradijsvogeltje geloof ik de aanleiding voor deze discussie.
Dus jij bepaald of de privacy van iemand geschonden wordt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:22 schreef lcicle het volgende:
Zoals ik begrepen heb gaf PdeHoog een voorzetje voor deze meeting. (En ik heb het net gecheckt.) Hij is van de afdeling FOT
Maargoed, ík ga in elk geval geen mensen van de foto's af poetsen als ze daar toevallig op staan. Dus blijf bij mijn camera uit de buurt
Als ik al kom.
De eerste Britneys moet ik hier ook nog ontdekken ja
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef bixister het volgende:
Ik wil ook in elk geval graag even kijken of ik niet al te afstotelijk op de foto sta voor hij voor iedereen te zien is.![]()
verder maakt 't me niet zoveel uit.
Aangezien ik jullie ken voorzie ik daar ook geen problemen in. Dus mensen kunnen gerust komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkDus alle gekke foto's blijven achterwege
Die houden we als chantagemateriaal
![]()
En verder hoeft niemand zich zorgen te maken johHet gaat gewoon goed komen net als de vorige keer
Dat klinkt al een stuk positiever. Verder maakt het mij geen reet uit hoe of waar ik op het internet sta en welke rotkop ik op die foto trekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkDus alle gekke foto's blijven achterwege
Die houden we als chantagemateriaal
![]()
En verder hoeft niemand zich zorgen te maken johHet gaat gewoon goed komen net als de vorige keer
was er vorige keer niet bijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die houden we als chantagemateriaal![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk positiever. Verder maakt het mij geen reet uit hoe of waar ik op het internet sta en welke rotkop ik op die foto trek![]()
Nu alleen nog regen op de 29ste![]()
Ik zou het ook erg jammer vinden als mensen niet komen omdat er fotografen rondlopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef nikky. het volgende:
[..]
Aangezien ik jullie ken voorzie ik daar ook geen problemen in. Dus mensen kunnen gerust komen.
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en die Britney opmerking vind ik echt een kutopmerking![]()
Dat valt best mee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...
Psst. Vie.. Het is een grapje:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...
Maar idd, Be heeft gelijk, soms hebben mensen redenen die je niet 1,2,3 bedenkt, en daar mag best rekening mee gehouden worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Psst. Vie.. Het is een grapje:
Britney
Foto's
Internet
KUTopmerking.
Snappieum?
-edit- Ik dacht echt dat heen grapje was.
Ik was dus wel een Britney. Ik hecht gewoon waarde aan mijn privacy. Ik hoef gewoon niet met mijn kop op internet. En mijn kindjes ook niet meer. Nou ja, zo min mogelijk. Dus als ik het kan voorkomen doe ik dat.
en wees gerust, dit is niet omdat ik de spitting image van mijn avatar ben.
Ben er dus vorige keer wel bij geweest en de fotografen waren erg discreet. Hebben mij en Cas vrij met rust gelaten. Afgezien van een paar leuke maar vooral hele lieve Cas-foto's lieten ze ons met rust. En heb ik gewoon echt genoten van alle hectiek van zo'n meet. Eindelijk mensen ontmoet die ik al zo lang een keer wilde vastpakken of gewoon echt wilde spreken. Iedereen was gewoon echt en de kindjes waren zo lief.
Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt en ze zijn gewoon hartstikke lief die fotograafjes. (je zou bijna zeggen braaf.)
Duidelijk dat ik er niet bij was de vorige keerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt en ze zijn gewoon hartstikke lief die fotograafjes. (je zou bijna zeggen braaf.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |