quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
Ik wil wel wat afgeschermde ruimte voor hi-res beschikbaar maken, waar de fotomensen hun spulletjes neer kunnen zetten, dat is niet zo'n probleem.
Naamstickers enzo vind ik ook zonde van de foto's, maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
Ik neem een vrijgezelle papa mee maar of die leuk is, is natuurlijk een tweedequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Zijn er vrijgezelle leuke pappa's dan?
Zo'n groene stip shop je makkelijk weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
mogen vrijgezelle mamas niet op de foto dan?![]()
![]()
Voor de zekerheid wellicht ook rode stickertjes meenemen dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Vind die het wel leuk tussen zoveel vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik neem een vrijgezelle papa mee maar of die leuk is, is natuurlijk een tweede
Als het goed is komt mijn broertje mee, geen papa, wel vrijgezelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Volgens mij werkte dat bij de vorige meeting ook goed. Neem een Dutchie, dies netjes buiten schot gebleven en is niet online gekomen qua foto's. Het gaat echt allemaal in overleg en heel gemoedelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even over de foto's. Als er mensen zijn die gewoon helemaal niet op de foto willen (ook niet achter passwoorden enzo) dan kan dat ook gezegd worden toch?
Al met al blijft het natuurlijk een OUD meet en het zou zonde zijn als mensen weg blijven omdat ze niet gefotografeerd willen worden.
Klopt, maar mijn vraag kwam van iemand die ook niet zomaar bij iemand anders op de PC of in een (evt. open) dir wil staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Ireth het volgende:
Foto's worden echt niet gewoon neergezet als niet zeker is hoe of wat.
Hij zal wel moetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef nikky. het volgende:
[..]
Vind die het wel leuk tussen zoveel vrouwen?![]()
!
Ik ben benieuwd naar de verhalen achteraf
Of een andere afspraak makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef ..zapper het volgende:
Als mensen een paar leuke portretten van zichzelf en/of (met) hun kids willen is het ook handig om een kleine serie te laten maken, daarbij kan dan ook best eenvoudig een fotocode worden gekoppeld aan een nick, zodat deze later eenvoudig terug te vinden zijn.
Is de vorige keer ook goed gegaan tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even over de foto's. Als er mensen zijn die gewoon helemaal niet op de foto willen (ook niet achter passwoorden enzo) dan kan dat ook gezegd worden toch?
Al met al blijft het natuurlijk een OUD meet en het zou zonde zijn als mensen weg blijven omdat ze niet gefotografeerd willen worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef freud het volgende:
Euh, FOTters... hou wel in gedachten dat het een OUD meet is he... Enthousiast tuigh!
I know, maar zoals ik zei, ik kreeg er een vraag over en wilde het dus toch nog even een keer hardop gezegd hebben ter geruststelling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is de vorige keer ook goed gegaan toch
Het was in den beginne ook eigenlijk wel een beetje alleen een OUD meeting... Mijn ervaring van de vorige keer is dat het allemaal goed in overleg verlooptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Nu vind ik persoonlijk wel dat wanneer je persé niet op de foto wilt, je niet naar een OUD/FOT meeting moet komen..
Ik vind het ook een beetje overdreven idd..alsof die foto's interessant zijn voor mensen buiten OUD..je bent Britney niet denk ik dan maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Nu vind ik persoonlijk wel dat wanneer je persé niet op de foto wilt, je niet naar een OUD/FOT meeting moet komen..
Maar dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Mis... bij sommige mensen kan dit wel degelijk heel gevoelig liggen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven idd..alsof die foto's interessant zijn voor mensen buiten OUD..je bent Britney niet denk ik dan maar![]()
Ja, dat zeg ik toch niet, dat het niet heel gevoelig kan liggen, daarom zeg ik ook dat ik dat een beetje overdreven vind, ik bedoel, de enigen die die foto's wrs bekijken zijn dezelfden die je dus ook al irl aanschouwen...what's the point dan denk ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Mis... bij sommige mensen kan dit wel degelijk heel gevoelig liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |