Vind je me raar als ik zeg dat ik dat lief vind?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef m@x het volgende:
Ik heb ook nog wat positiekleding liggen waar ik niets meer mee doe. Ik zal het meenemen naar de meeting. De zwangere dames die het passen mogen het van mij hebben.
Vicky, M. komt mee. Misschien een beetje raar gezien de situatie maar hij vindt het ook leuk om Kai lekker te zien spelen en qua vervoer is het ook erg makkelijk.
Neuh... ik denk dat het maar beter is, zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Hé Five het kan ook nog de 5e worden hoor! Er is nog hoop voor je dus
de mijne die van Liam en Ezra komt ook mee hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef Vicky het volgende:
hele andere vraag....
hoeveel pappa's komen er eigenlijk mee?
ik zag het al jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef Saffier het volgende:
Belana komt jouw papa ook mee? Wat gezellig![]()
Dat krijg je met twee dataquote:
Dat wist je toch al?quote:
Meehoopt voor de 29equote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef freud het volgende:
Ik hoop toch stiekum wel op de 29e, aangezien ik de 4e misschien een dancefeest moet fotograferen en aan het einde van de middag van de 5e een BBQ heb...
Is Castlefest de 5equote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Meehoopt voor de 29e4e Schollenpop fotograferen en de 5e fotograferen op Castlefest. Laatste kán ik laten schieten, maar liever niet
![]()
'k Ga met vriendinnetje. En is beetje traditie om dat samen te doen. Sorry. Maar we gaan wel ernstig off topic ook nuquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is Castlefest de 5e
* PdeHoog wil mee
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ik had nog een sprankje hoop...
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) wel en wil ze wel meenemen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef Jelief het volgende:
Is er iemand die vanuit Haarlem naar de meet gaat en voor mij een paar laarsjes mee wil nemen en aan Evenstar wil geven?
Geweldig! Ik pm je wel even over hoe ze bij jou komen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) wel en wil ze wel meenemen!
Ok, laat maar even weten, dan kunnen we dan kijken wie je dan bij de ingang op kan wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Oxymoron het volgende:
BE:
hoe laat ik daar zal zijn, kan ik nu nog niet zeggen. Wel een paar dagen van te voren, en dan zal ik het ook zeggen zodat iemand mij op kan wachten.
Ik kom met de bus vanuit Zeist (en stap over op CS op bus 3).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |