Wat mij betreft okquote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef lcicle het volgende:
Je kunt bij Photobucket geen high res online zetten, het hoogste is 1024 x 768. Die zijn ook te downloaden uiteraard en je kunt er een prima 10x15 cm afdruk van (laten) maken.
En niets móet
De foto's zouden dan in de het persoonlijke mapje van de fotograaf staan, dus wanneer iemand een high res zou willen hebben is betreffende fotograaf zo gevonden om een mailtje aan te sturen
Ik weet niet of hij het kan, maar ik kan het welquote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef LadyS het volgende:
Kan belsen dan bij mijn foto's die op photobucket staan?
ál mijn foto's?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het kan, maar ik kan het wel![]()
Nog een keer proberen, hequote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef lcicle het volgende:
Ja, ál je foto's. Ik heb je even een PM gestuurd
Het is al opgelost zie ikik kom er niet meer in
Het is echt heel simpelquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef Ynske het volgende:
best een goed idee, maar ben een geniale photobucketleek
Dan haal je ze gewoon weer eraf als er toch foto's verschijnen die je er niet op wil hebben? Gewoon even aangeven op de meet, en dan houden we er zeker rekening meequote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij zijn hier een beetje huiverig met foto's van Kendahl ( en onszelf) online te zetten...
je bent een echt mens oxy, dus zo zal ik je ook benaderen. ik bedoelde voornamelijk wat de aanrakingen betreft (als niet autisten schudden we nogal eens handen of zoenen elkaarquote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Tja hoe ik benaderd wil worden?
Gewoon als een echt mens, denk ik.
Ik zal de groepsleiding wel wat laten typen nu:
Oxymoron wil als een echt mens benaderd worden zoals ze al schrijft.
Handen geven is wel een probleem, andere aanrakingen ook.
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).
Groetjes van Oxy en begeleiding.
Ja daaaagquote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
Ik herken je vast wel, heb nu een paar foto's van je gezien.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja daaaag
mijn outfits doen het niet met stickers
Ja en dan sla je me meteen mijn ogen dicht zeker..hoe mnoet ik de rest dan herkennenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik herken je vast wel, heb nu een paar foto's van je gezien.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en dan sla je me meteen mijn ogen dicht zeker..hoe mnoet ik de rest dan herkennen
Ohja, eeeehm op de tast mag vast ook niet he.quote:
Oef, dat gaat verwarrend worden hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef pinquit het volgende:
hahaha!
je hoort mij waarschijnlijk een stuk of 100 keer "MAX!!! kom es teruuuug" roepen, aangezien mijn kind niet zo goed luistert en rennen heeft ontdekt![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
mogen vrijgezelle mamas niet op de foto dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
Naamstickers enzo vind ik ook zonde van de foto's, maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |