abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2007 @ 10:59:06 #101
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51283979
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mis ik iets?
Ja....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:02:55 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51284092
oxymoron is autistisch zo zeg ik het goed toch?, zie ook de postgeschiedenis.
Op zich geen gekke vraag van Belana dus.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:06:28 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51284198
Okee Had geen idee, dacht al dat ik weer een rel had gemist
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:18:42 #104
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_51284572
De laatste meeting waar ik ben geweest was Oxy ook en ik moet zeggen, het wijst zijn eigen allemaal wel hoor.
Maar vind het ook wel een goede vraag.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:56:29 #105
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_51285897
Tja hoe ik benaderd wil worden?
Gewoon als een echt mens, denk ik.

Ik zal de groepsleiding wel wat laten typen nu:
Oxymoron wil als een echt mens benaderd worden zoals ze al schrijft.
Handen geven is wel een probleem, andere aanrakingen ook.
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).

Groetjes van Oxy en begeleiding.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  FOK!fotograaf maandag 9 juli 2007 @ 12:02:07 #106
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51286099
Ik zit nog hard na te denken hoe ik in godsnaam alle usernames en kindernamen ga onthouden . Kunnen de ouders bij hun kroost geen stickers met namen opplakken .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 juli 2007 @ 12:04:00 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51286172
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:

Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).

Weet je Oxy
ik heb echt bewondering voor je, hoe je met alles omgaat en hoe je je mannetje staat.

moest t gewoon ff kwijt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_51286669
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Ik zit nog hard na te denken hoe ik in godsnaam alle usernames en kindernamen ga onthouden . Kunnen de ouders bij hun kroost geen stickers met namen opplakken .
De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51287700
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef lcicle het volgende:

[..]

De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vinden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_51288038
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vinden
Ja! Pappa, Opa, Oma en zelfs de buurvrouw vinden hem ook het mooiste
  maandag 9 juli 2007 @ 13:03:49 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51288128
hahaha!

je hoort mij waarschijnlijk een stuk of 100 keer "MAX!!! kom es teruuuug" roepen, aangezien mijn kind niet zo goed luistert en rennen heeft ontdekt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 juli 2007 @ 13:07:38 #112
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51288239
hahaha

P als je een kindje ziet wat niet wil lachen en een mama die als een dolle erbij staat dan weet je het wel maar gok dat je me nog wel herkent
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 9 juli 2007 @ 13:11:39 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51288377
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:

Oxy, hoe laat ben je er denk je?
Dan kunnen we even kijken of er iemand is die dan naar de ingang van het park kan komen. En welke ingang dan precies.
pi_51290249
Ik heb toevallig HM master nog gesproken en die kan ech tniet komen. Die zit al ergens anders. Beide weekenden. Ik dacht vraag het even aangezien ik zijn naam voorbij zag komen hier .
pi_51291699
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
  maandag 9 juli 2007 @ 14:50:59 #116
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_51291725
Stickers zo zonde van de foto's straks
Het wijst zich na de meet vast vanzelf, dan zijn er ineens ouders die roepentypen of alle foto's van het meisje met het roze truitje, stippenbroek en staartjes naar het mailadres van zus-en-zo kunnen en het jongetje met krullen en kaplaarsjes naar dat adres enzo. En hier roepen we desgevraagd ook de namen van de kindjes wel hoor. Kijk anders even in het oude topic hoe het vorig jaar ging, is ook (bijna) helemaal goedgekomen.

Oxy ik vind het leuk en tof en stoer dat je er ook bij bent!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 9 juli 2007 @ 15:10:06 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51292319
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.
Echt, het gaat snel genoeg dat namen uitwisselen, en anders vraag ik het gewoon nog een keertje extra.
En je herkent echt zo veel mensen aan hun kindje!
pi_51292355
Is het een idee om de foto's straks in 1 gezamenlijke photobucket te zetten?

Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!

Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
  FOK!fotograaf maandag 9 juli 2007 @ 15:34:29 #119
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51293197
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:

Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!

Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
Op zich een goed idee! Kunnen de mama's ook eventueel gelijk een leuke titel geven aan de foto's, zodat de namen etc er bij staan. En dan kunnen ze van hun eigen kroost gelijk vanuit photobucket posten op Fok!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 juli 2007 @ 15:44:14 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51293491
best een goed idee, maar ben een geniale photobucketleek
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_51293733
quote:

Ja, dat werkte echt heel goed toen!
pi_51293945
quote:

[...]

En zouden we daar ook gelijk de grote versies van de foto's moeten uploaden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 9 juli 2007 @ 15:56:50 #123
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51293967
Wij zijn hier een beetje huiverig met foto's van Kendahl ( en onszelf) online te zetten...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51294057
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.
Echt, het gaat snel genoeg dat namen uitwisselen, en anders vraag ik het gewoon nog een keertje extra.
En je herkent echt zo veel mensen aan hun kindje!
Ok. Ik moet dus eik niet onzeker denken.

Dat van de foto's is een goed plan! Kim mag uiterarad wel op fok. Maar ikzelf alleen als ik er een beetje normaal op sta.
't Komt vast allemaal goed.
pi_51294228
Je kunt bij Photobucket geen high res online zetten, het hoogste is 1024 x 768. Die zijn ook te downloaden uiteraard en je kunt er een prima 10x15 cm afdruk van (laten) maken.
En niets móet
De foto's zouden dan in de het persoonlijke mapje van de fotograaf staan, dus wanneer iemand een high res zou willen hebben is betreffende fotograaf zo gevonden om een mailtje aan te sturen

Ynske, als je snapt wat 'upload' betekend, weet je ook hoe photobucket werkt

Paradijsvogeltje, zo'n constructie als hierboven beschreven is dan ideaal voor jullie! Je kunt het afgeschermde photobucket album bekijken met je wachtwoord, daarvoor hoeven de foto's niet publiekelijk op fok te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')