Ja....quote:
Weet je Oxyquote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Tja hoe ik benaderd wil worden?
Gewoon als een echt mens, denk ik.
Ik zal de groepsleiding wel wat laten typen nu:
Oxymoron wil als een echt mens benaderd worden zoals ze al schrijft.
Handen geven is wel een probleem, andere aanrakingen ook.
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).
Groetjes van Oxy en begeleiding.
De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Ik zit nog hard na te denken hoe ik in godsnaam alle usernames en kindernamen ga onthouden. Kunnen de ouders bij hun kroost geen stickers met namen opplakken
.
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef lcicle het volgende:
[..]
De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!![]()
Ja! Pappa, Opa, Oma en zelfs de buurvrouw vinden hem ook het mooistequote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vinden![]()
Oxy, hoe laat ben je er denk je?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Tja hoe ik benaderd wil worden?
Gewoon als een echt mens, denk ik.
Ik zal de groepsleiding wel wat laten typen nu:
Oxymoron wil als een echt mens benaderd worden zoals ze al schrijft.
Handen geven is wel een probleem, andere aanrakingen ook.
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).
Groetjes van Oxy en begeleiding.
Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
Op zich een goed idee! Kunnen de mama's ook eventueel gelijk een leuke titel geven aan de foto's, zodat de namen etc er bij staan. En dan kunnen ze van hun eigen kroost gelijk vanuit photobucket posten op Fok!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
Is het een idee om de foto's straks in 1 gezamenlijke photobucket te zetten?
Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!
Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
Ja, dat werkte echt heel goed toen!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!
Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
En zouden we daar ook gelijk de grote versies van de foto's moeten uploadenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
[...]
Ok.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.
Echt, het gaat snel genoeg dat namen uitwisselen, en anders vraag ik het gewoon nog een keertje extra.
En je herkent echt zo veel mensen aan hun kindje!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |