Die gast is zo leukquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Geweldige film! Als Simpson fan niet te missen.
Overigens miste ik eigenlijk alleen de "yeeeeeessss"-meneer.
En 4 van de 5 reclamefilmpjes zijn in het Nederlands, denken ze echt dat ze op die manier veel mensen naar de bios trekken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Schande dat hij is vertaald in het nederlands. Ookal is hij er ook int engels. ik bedoel maar, CMON simpsons!! Hoe durf je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder zaten er nog veel meer van die grappige stukjes in, geen seconde saai deze film.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 16-08-2007 11:48:21 ]
16 augustus gaat de amerikaanse versie in premiere.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier draait alleen de Nederlandse versie!![]()
Belachelijk dus en daarom wachten we wel af tot ie op DVD uitkomt.
Je had moeten proberen geld terug te krijgen. Je betaalt niet om naar kutkwaliteit te luisterenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:50 schreef DeeCruise het volgende:
Sterker nog, ondanks dat het geluid in de bios zeer storend was (hoge frequenties die kraken, speaker die t niet doet en toch vol vermogen krijgt -> ruis) ben ik blijven zitten, en dat is heel wat!
En waar te koop?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Een MUST voor elke simpson liefhebber
kost maar 15euro..
[afbeelding]
Hebbe Hebbe Hebbequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Een MUST voor elke simpson liefhebber
kost maar 15euro..
[afbeelding]
gelukkig heeft play 100% garantiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Jammer dat `t van play afkomstig is. Als het al aankomt, dan heb je kans het een of meerdere onderdelen kapot zijn
Vergeet t maar, dat is me pas 1x eerder gelukt, maar alleen omdat ik TIJDENS de film vertrok. Als je blijft zitten ga je schijnbaar stilzwijgend akkoord met alle randvoorwaarden die zich voordoen in die "bioscoop". Zonde, volgende keer toch maar naar Hasselt dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je had moeten proberen geld terug te krijgen. Je betaalt niet om naar kutkwaliteit te luisteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |