Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:51 schreef kastanova het volgende:
Ik vond hem eigenlijk nog behoorlijk tegenvallen; niet veel beter of grappiger dan een doorsnee aflevering ofzo...
Ik vatte hem dan ook meer op als een Simpsons-marathon dan als een bioscoopwaardige kijkervaring...
Maar ach, misschien had ik er wel gewoon teveel van verwacht.

Ik sluit me hier bij aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Hoewel het wel iets leuker was dan een aflevering uit de laatste seizoenen. Er kan ook iets meer in een film dan op tv qua grofheid.
Een 7,5.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.

Bij ons vond iedereen dat leuk. Ik heb nog nooit zoveel Belgen tegelijkertijd zien lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef Frisk het volgende:
Spider Pig vond ik helemaal niet grappig, en bijna niemand in de zaal eigenlijk.

Het is nog steeds soms pijnlijk om maar te kijken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef CaptainCab het volgende:
Wow, check deze clips http://www.simpsonsmovie.nl/clips/nl/

Je kan ook gewoon naar de originele versie gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
Dus nadat Eddy Zoey al heeft bewezen waardeloze TV en muziek te maken, gaat hij ook nog even onze Simpsons verneuken!?
Sommige mensen zijn er gewoon om te etteren, lijkt het wel...

Idd verschrikkelijk! Ben blij dat ik ben opgegroeid met de juiste instelling en cartoons! Ik zag vandaag die trailer op de televisie en viel bijna van mijn bank toen ik dat Nederlands hoorde.. walgelijk zeg.. the horror!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd als je die series van nu allemaal ziet op jetix, nickelodeon etc.... triest gewoon. Ook hoe ze 'getekend' zijn btw. Wat een zooi allemaal.

Ben ook tot het eind blijven zitten ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb hem in New York gezien, hij is echt heel erg leuk. Heb me echt echt een klaplong gelachen op sommige momenten
Trouwens, blijf bij de aftiteling gewoon zitten tot het allerlaatste einde, er komen steeds filmpjes tussendoor..

Klopt, ze zijn er dubbel overheen gegaan.. SP The Moviequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef BB-boy het volgende:
Het niveau van de South Park film hebben ze iig niet gehaald.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |