Sinds wanneer betalen ze in Turkije met dollarsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had beter dollars kunnen gaan scheppen in Turkije
Nee, op zijn 26e al.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kennedy gaat op zijn 27e nog wel even de Europese top bestormen?
26equote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kennedy gaat op zijn 27e nog wel even de Europese top bestormen?
Succes ermeequote:
Gisteren hoorde hij ook bij de betere. Ik heb veel vertrouwen in hemquote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef toma het volgende:
hij was de opvallendste man aan de kant van Ajax. Dat klinkt alleen maar goed
Dat was ie vorig jaar ook al.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meteen al twee goals
Ik zeg het je, hij wordt de revelatie van dit seizoen * O*
Je zou verwachten dat die pluisjes op dat schedel geen porum is en hij zwaar voor lul liep mee zouden spelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:,,De reacties waren vooral grappig’’, lacht de bijna kale Kennedy. ,,Maar dit nieuwe kapsel heeft niks met mijn nieuwe club te maken. Ik was het al een tijdje van plan. Tijdens mijn vakantie heb ik de knoop doorgehakt en heb ik een kapper bezocht. In Griekenland was het 44 graden Celsius. Dat heeft ook meegespeeld.’’
Ach, die oefenpotjes moet je nog niet al te serieus nemen, al was dit wel de enige redelijke krachtmeting tot nu toe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
Het krediet van de kalende Zweed lijkt na een magere beurt tegen Rangers al aan het afnemen. Wint hij de strijd van Rommedahl of is dit onbegonnen werk? En wat als Xabier Prieto ook nog komt?
Heb je helemaal goed, in Twente's slechte periode was het bij Kennedy ook niet veel. Maar hoe beter Twente ging voetballen, hoe beter hij ook uit de verf kwam. Ik zou me ook nog niet zo druk maken als Ajax-fan, je mist die wedstrijd toch drie spelers die anderen ook beter laten voetballen, en je speelt ook niet tegen bal op het dak 17. Dus het resultaat is op zich niet slecht.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach, die oefenpotjes moet je nog niet al te serieus nemen, al was dit wel de enige redelijke krachtmeting tot nu toe.
Vond hem inderdaad tegenvallen maar dat vond ik van heel Ajax.
Ik denk dat hij niet een man is die de kar trekt, maar een supervoetballer is als het team goed draait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |