abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51338489
Hij had beter dollars kunnen gaan scheppen in Turkije
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51338860
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had beter dollars kunnen gaan scheppen in Turkije
Sinds wanneer betalen ze in Turkije met dollars
pi_51339130
(Vrijwel) alle (buitenlandse) spelers krijgen dat betaald
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51339237
wie wilt er nou in Turkije spelen?
Het is al lang geleden dat er spelers uit die competitie kwamen die het tot de internationale top hebben gehaald.
pi_51339283
Kennedy gaat op zijn 27e nog wel even de Europese top bestormen?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:29:09 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51339340
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, op zijn 26e al.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51339348
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
26e
pi_51339419
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, op zijn 26e al.
Succes ermee
pi_51342799
Ik ben benieuwd hoe Kennedy het gaat doen. Ik denk wel dat hij de stap naar de top in Nederland aan kan.

[ Bericht 36% gewijzigd door RayMania op 10-07-2007 22:51:28 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_51343060
Doen we even gezellig, dames?
Normaal discussieren, niet persoonlijk worden, moet vast wel lukken .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51485837
Een lekker begin voor Kennedy met twee goals in Noordwijkerhout tegen VVSB.

De kop is eraf dus!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51485867
hij was de opvallendste man aan de kant van Ajax. Dat klinkt alleen maar goed
pi_51486302
Meteen al twee goals

Ik zeg het je, hij wordt de revelatie van dit seizoen * O*
pi_51553330
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef toma het volgende:
hij was de opvallendste man aan de kant van Ajax. Dat klinkt alleen maar goed
Gisteren hoorde hij ook bij de betere. Ik heb veel vertrouwen in hem
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:18:46 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_51553698
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meteen al twee goals

Ik zeg het je, hij wordt de revelatie van dit seizoen * O*
Dat was ie vorig jaar ook al.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_51596266
Dit was overigens een ideale voetballer geweest voor Hugo Walker:

Kenneeeeeeeeeeeeddddddiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

of

Bakirçioglooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Toch wel spannend om af te wachten wie zijn concurrent voor de positie van rechtsbuiten zal worden, nu De Mul weg is.
www.thuisuiteten.nl
pi_51596475
Hij gaat het maken
AFC AJAX
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:00:16 #68
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51596644
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:,,De reacties waren vooral grappig’’, lacht de bijna kale Kennedy. ,,Maar dit nieuwe kapsel heeft niks met mijn nieuwe club te maken. Ik was het al een tijdje van plan. Tijdens mijn vakantie heb ik de knoop doorgehakt en heb ik een kapper bezocht. In Griekenland was het 44 graden Celsius. Dat heeft ook meegespeeld.’’
Je zou verwachten dat die pluisjes op dat schedel geen porum is en hij zwaar voor lul liep mee zouden spelen.

Ontopic, ik vind het echt een goede speler, maar Ajax is toch altijd vaak een stapje die subtoppers niet kunnen maken. Ik ben benieuwd.
pi_51614853
Weer 2 goals, ook al is het maar Quick'20.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51617631
Al die oefenwedstrijden zeggen me niks. Maar ik blijf het een erg goede aankoop van Ajax vinden. Daar gaan we veel plezier aan beleven
pi_51889796
Het krediet van de kalende Zweed lijkt na een magere beurt tegen Rangers al aan het afnemen. Wint hij de strijd van Rommedahl of is dit onbegonnen werk? En wat als Xabier Prieto ook nog komt?
www.thuisuiteten.nl
pi_51889841
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
Het krediet van de kalende Zweed lijkt na een magere beurt tegen Rangers al aan het afnemen. Wint hij de strijd van Rommedahl of is dit onbegonnen werk? En wat als Xabier Prieto ook nog komt?
Ach, die oefenpotjes moet je nog niet al te serieus nemen, al was dit wel de enige redelijke krachtmeting tot nu toe.
Vond hem inderdaad tegenvallen maar dat vond ik van heel Ajax.
Ik denk dat hij niet een man is die de kar trekt, maar een supervoetballer is als het team goed draait.
pi_51889885
Hij kreeg wel een prima kans, die hij had moeten benutten eigenlijk. Verder bleef hij wat op de vlakte. Maar ja, ze speelden ook niet echt het systeem dat gespeeld lijkt te gaan worden. Beetje raar was het, met Maduro als ausputzer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juli 2007 @ 16:02:27 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51889975
Ach, Ogararu liep Kennedy in de eerste helft constant in de weg door de prutopstelling van Ten Cate. De tweede helft die arme jongen zelfs noodgedwongen naar de linkerkent verhuizen. Ben benieuwd of het een Perezje gaat worden bij Ajax, het is toch hetzelfde soort voetballer.
pi_51892488
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach, die oefenpotjes moet je nog niet al te serieus nemen, al was dit wel de enige redelijke krachtmeting tot nu toe.
Vond hem inderdaad tegenvallen maar dat vond ik van heel Ajax.
Ik denk dat hij niet een man is die de kar trekt, maar een supervoetballer is als het team goed draait.
Heb je helemaal goed, in Twente's slechte periode was het bij Kennedy ook niet veel. Maar hoe beter Twente ging voetballen, hoe beter hij ook uit de verf kwam. Ik zou me ook nog niet zo druk maken als Ajax-fan, je mist die wedstrijd toch drie spelers die anderen ook beter laten voetballen, en je speelt ook niet tegen bal op het dak 17. Dus het resultaat is op zich niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')