Cambiasso heeft die tip inmiddels ook opgevolgd. Al vind ik het ergens wel grappig, geen standaard kapsel tenminste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom zet hij niet gewoon het scheermes op zijn kop, staat een stuk verzorgder![]()
Verder goede voetballer!!!
wtf, zijn z'n spoilertjes eraf?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cambiasso heeft die tip inmiddels ook opgevolgd. Al vind ik het ergens wel grappig, geen standaard kapsel tenminste.
Een echte ster zal ie niet worden, maar hij zla wel de nodige assists gaan leveren voor Ajax, en z'n waarde bewijzen.
Kennedy Bakircioglü is Syrisch-orthodox (een volk zonder eigen staat), Turkse roots zijn voor deze mensen een belediging. Maar goed, denk dat het een versterking zal zijn voor Ajax, ook al ben ik zelf een voorstander van échte buitenspelers met een actie buitenom en een afgemeten voorzet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:Turkse roots
haha zoiets wou ik ook posten. Wat een held was ie afgelopen seizoen. Had liever gezien dat ie naar het buitenland zou gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:27 schreef tukkeronline het volgende:
Zonde dat hij weg is bij Twente. Ik gun hem alle succes bij Ajax.
(stiekem hoop ik dat hij er niets van bakt en terug komt bij Twente)![]()
Want?quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha zoiets wou ik ook posten. Wat een held was ie afgelopen seizoen. Had liever gezien dat ie naar het buitenland zou gaan.
Straks schiet ie er als buitenspeler 15 in. Gaat ie voor 25 miljoen naar Man Utd.quote:
Daar heeft hij toch al eens stage gelopen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Straks schiet ie er als buitenspeler 15 in. Gaat ie voor 25 miljoen naar Man Utd.
Dat was Nevland.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch al eens stage gelopen?
Nope, dat was toch Kennedy Bakircioglü (bron). Schijnt toen al samen de kleedkamer gedeeld te hebben met Jaap Stam, kan ik me vaag herinneren.quote:
Klopt. Die kennen elkaar al dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, dat was toch Kennedy Bakircioglü (bron). Schijnt toen al samen de kleedkamer gedeeld te hebben met Jaap Stam, kan ik me vaag herinneren.
Als Piet de Visser zelf het zegt, moet het wel waar wezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef Pritt het volgende:
Kennedy gaat het maken hoor!
Die heeft binnen 10 wedstrijden een basisplaats veiliggesteld.
Hij is een assyriër, eigenlijk best apart aangezien dat een uitstervende bevolkingsgroep is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef AminBen het volgende:
Wat is zijn achtergrond eigenlijk? Zijn vader is een Turk he![]()
Ah ja, een Assyriër. Maar zijn familie woonde wel in Turkije voor ze naar Zweden gingen, begrijp ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kennedy Bakircioglü is Syrisch-orthodox (een volk zonder eigen staat), Turkse roots zijn voor deze mensen een belediging. Maar goed, denk dat het een versterking zal zijn voor Ajax, ook al ben ik zelf een voorstander van échte buitenspelers met een actie buitenom en een afgemeten voorzet.
En door welke duizenden wordt dat nog beheerst, aramees? Juist, door de assyriërs, niet zo onwaarschijnlijk dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Hij is een assyriër, eigenlijk best apart aangezien dat een uitstervende bevolkingsgroep is.
Ik heb ooit gelezen dat hij zelfs aramees spreekt wat ikzelf zeer onwaarschijnlijk acht. Dat is een van oudste nog bestaande talen op aarde, die slechts door enkele duizenden nog wordt beheerst.
Enfin, voetballend een mooie aanwinst voor Ajax
Nou Kennedy is natuurlijk ook niet echt een echte Ajax rechtsbuiten, een rechtsbuiten die met een actie de achterlijn haalt en vervolgens de bal goed voortrekt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Eerste keer in tijden dat ik vertrouwen heb in een rechtsbuiten bij Ajax.
De Ridder, Rosales, De Mul, allemaal weinig van genoten.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom zet hij niet gewoon het scheermes op zijn kop, staat een stuk verzorgder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |