Welk jaar zeiden ze er niet bij zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:58 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoorde laatst dat de problemen voor het eind van het jaar zijn opgelost
dat is te merken inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Re het volgende:
een normaal persoon werkt rond deze tijd hoor...
dit jaar geloof ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welk jaar zeiden ze er niet bij zeker?
quote:Als gevolg van enkele storingen was Mijn Postbank.nl in de afgelopen weken niet optimaal beschikbaar.
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat hierdoor mogelijk is ontstaan. De Postbank investeert momenteel extra in haar systemen om storingen te voorkomen dan wel zo snel mogelijk te verhelpen. Dit programma loopt tot het eind van het jaar.
Voor meer informatie kunt u terecht bij de helpdesk Mijn Postbank.nl via 0900 1958 (10 cent per minuut).
Nah, 'K ben net vrij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Re het volgende:
een normaal persoon werkt rond deze tijd hoor...
Die 10ct per minuut doet het hem.quote:
mensen die afreageren op Postbank omdat hun werkgever achterstallig is met de salaris..quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De Postbank ligt er nou godverdogodver ALWEER uit. Voor zo ongeveer de 10e keer deze maand!!
Sterf, hoerige teringpostbank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |