Die ligt hier nog steeds ingeseald en misschien blijft ie dat ook wel altijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vreselijk veel zin om Pride & Prejudice te kijken........... tis het weer denk ik
Maar heb m alleen op mn pc staan en dat kijkt niet lekker. Dilemma........
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
pc loskoppelen, bij de tv zetten, monitor voor de tv op de bank ploffen en kijken
de makkelijke variant: als jouw pc een s-video uitgang heeft, kun je een s-videokabel aanschaffen en zo de pc aan de tv koppelenquote:
Gek genoeg werkte dat bij mij niet. Nu heb ik er weinig tijd in gestopt maar op welk kanaal moet ik het signaal kunnen vinden? Op een EXT kanaal? Of apart S-VIDEO kanaal? Of moet ik "zoeken" naar het kanaal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de makkelijke variant: als jouw pc een s-video uitgang heeft, kun je een s-videokabel aanschaffen en zo de pc aan de tv koppelen
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:44 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Gek genoeg werkte dat bij mij niet. Nu heb ik er weinig tijd in gestopt maar op welk kanaal moet ik het signaal kunnen vinden? Op een EXT kanaal? Of apart S-VIDEO kanaal? Of moet ik "zoeken" naar het kanaal?
Is geinstalleerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is gewoon een EXT kanaal
maar mss heb je de drivers voor dubbel beeld niet? dat je dus een monitor erbij kunt koppelen? want als dat uit staat (of er niet is) kan je proberen wat je wilt maar je krijgt geen vervangende/2de monitor voor zover ik weet
Irriteer me dood daaraanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet normaal hoe dat mens dat racket vastpakt trouwens![]()
werkt het dan ookquote:
Hoeveel afleveringen zijn dat eigenlijk? Aangezien het in totaal 5,5 uur duurt..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb P&P nog nooit gezien bij de videotheek hier...... da's een beetje jammer. Maar ik zal eens kijken of ik de dvdbrander van een vriendin even in mijn pc mag hangen, dan brand ik de afleveringen mooi op dvd
Opsturen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die ligt hier nog steeds ingeseald en misschien blijft ie dat ook wel altijd
Is dat die "Met Colin Firth uit Bridget Jones's Diary'?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
6 afleveringen dacht ik. Heb ze ooit al eens allemaal achter elkaar gekeken met wat vriendinnen
Mr Darcy
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dat die "Met Colin Firth uit Bridget Jones's Diary'?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan vooral die scène waar ie net uit het water komt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef Supersheep het volgende:
ik kan dit gewoon onmogelijk leuk vinden
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vergeet de papieren zakdoekjes niet voor dat kwijl dat uit je mond loopt
Omdat veel simpeler is om te typen, denk ik. Elke keer die naam voluit, wat een werkquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand waarom Michaella Misha of Mies wordt genoemd?
Ik kom er maar niet achter..
ja ik snap dat dat een soort van bijnaam is, maar echt opeens in 1 dag noemt iedereen haar zo :p
Ben ik nou gek of is 6,50 per uur helemaal niet weinig voor iemand van 18 ofzo ? Dat krijg ik bij lange na nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
Néé, dat zou níét mooi zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik houd echt van hitte
28 graden vind ik heerlijk, maar niet 30+, dan zit ik echt dagen op het water omdat ik het anders niet uithoud op straat
Zou wel mooi zijn als dat mooie weer in zuid-europa over twee weken pleite is en dat hier in Nederland een hittegolf is
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:ik sta er ook in
![]()
voor wie dat gedaan heeft
Ik heb hem geupdate. Dus degenen die eigenlijk maar heel ff zijn geweest toen, of nooit meer komen, eruit en mensen als LB erin. En toen waren er plekjes overquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, volgens mij stond er wel een uitroepteken achter..... hm vreemd
BB eruitquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:52 schreef Supersheep het volgende:
Wie heeft de '!' weggehaald uit de OP?
Nu staat BwennieBren er niet meer in
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Omg, dit is gewoon 100 m naast mijn school
http://www.jaggle.nl/index.php/site/comments/de_school_van_not/
In elkaar zetten is makkelijker, daar zit een briefje voor bij. Uit elkaar halen is juist de opgavequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je weet al niet hoe je um uit elkaar moet halen?
maak wel ff een foto, dan kunnen jullie helpenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:54 schreef Nesle het volgende:
Wat moet ik me bij een 3D-puzzel voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |