quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:42 schreef ThuleWulf het volgende:
450 (nog even o.v.b, eerst even met het vrouwtje overleggen)
Keilbout. 1 of 2 stuks is al genoeg. Beugel heb je echt zo gemaakt!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:50 schreef DrazTic het volgende:
interessant ding. alleen nog even een constructie bedenken om 65kg aan mn plafond te hangen. tevens tvp
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:52 schreef JoPiDo het volgende:
ze staan op ebay voor rond de 100 euro, want zo'n lamp vervangen kost ongeveer 1000 euro
overigens kun je dat contrast nooit halen bij zo'n lage lichtopbrengst
In het geval je nieuwe buizen moet (omdat ze bijvoorbeeld kapot gevallen zijn, niet omdat ze "op" zijn want dat zul jij niet meemaken) kun je beter gewoon weer voor een paar honderd euro een complete projector kopen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:03 schreef DrazTic het volgende:
hoeveel zullen nieuwe buizen gaan kosten dan?
het gaat om de kras(jes) op de buizenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef Atmoz het volgende:
[..]
![]()
WTF?
Hoe kom je daar nu bij?
Waarom staat het dan in de specs? En waarom denk je dat zo'n "lamp" (is niet eens een lamp) vervangen 1000 euro kost? Een nieuwe buis (rood, groen of blauw) kun je véél goedkoper uithalen. Bovendien zul je die de komende jaren nog niet eens hoeven te vervangen gezien deze zo goed als nieuw zijn met hun 3400 uurtjes.... Zo'n "lamp" kan met gemak 10.000 uur of nog veel meer mee gaan....
Beetje lulverhaaltje dus.....
Krasjes op de buizen? Sorry maar volgens mij maak je een grapje? Wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:14 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het gaat om de kras(jes) op de buizen
je kunt nooit voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en al helemáál niet met dit soort projectoren
het contrast is nooit zo hoog, ook al staat het in de specs
stuur dan links door van de aangeboden producten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef JoPiDo het volgende:
ja, maak iedereen dat maar wijs
als hij zo goed was als iedereen beweerd, waarom betalen mensen er dan minder voor dan een 2dehands beamer? écht niet uit onwetendheid hoor
ebay staat vol met deze projectors voor ongeveer de helft van wat jij er voor vraagt, er wordt bijna nooit op geboden (waarschijnlijk ook door hoge verzendkosten, maar binnen Amerika verzenden is niet zo duur en ook in Amerika wordt er niet op geboden)
Tik jij nog zuiver of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef JoPiDo het volgende:
ja, maak iedereen dat maar wijs
als hij zo goed was als iedereen beweerd, waarom betalen mensen er dan minder voor dan een 2dehands beamer? écht niet uit onwetendheid hoor
ebay staat vol met deze projectors voor ongeveer de helft van wat jij er voor vraagt, er wordt bijna nooit op geboden (waarschijnlijk ook door hoge verzendkosten, maar binnen Amerika verzenden is niet zo duur en ook in Amerika wordt er niet op geboden)
Idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
stuur dan links door van de aangeboden producten...![]()
naar ervaring is dit gewoon een goede CRT voor een mooie prijs... je moet alleen wel hopen dat de verkoper/TS eerlijk is over het aantal branduren dat het ding gehad heeft!
dan moet je er wel eerst nog een beetje verstand van hebben.. de gemiddelde leek ziet er niets aanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Maar buiten dat: je kunt aan de buizen zelf zien (wear) dat ze nog héél lang mee gaan
Da's waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan moet je er wel eerst nog een beetje verstand van hebben.. de gemiddelde leek ziet er niets aan
Dat zou ik zo 123 niet weten. Heb even gegoogeld, maar kan het ook daar niet vinden. Moet ik op terug komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het verbruik van dit apparaat.
Dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:49 schreef JoPiDo het volgende:
http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&fcl=4&from=R10&fccl=1&_trksid=m37&satitle=crt+projector&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&sabfmts=1&saobfmts=insif&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&fgtp=
Fijn voor jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:10 schreef marcosta het volgende:
hallo allemaal,
ik heb sinds kort een LCD beamer gekocht met 600 branduren!
sinds ik dat ding heb ben ik helemaal verslingerd aan film kijken op groot formaat!
1 keer zien is overstappen daar ben ik heilig van overtuigd.
mijn beamer gaat maar tot 1024x768 maar een plaatje dat hij geeft......
gewoon mediacentertje eraan en je iso's afspelen met bioscoopformaat beeld.
mijne kan tot 6 meter groot projecteren maar ik zit op een 2,5 meter breed en 1,5 hoog schat ik zo in.
samen met een heftig 5.1 setje is dat de beste aankoop ooit!
Zeker!! En dat zijn inderdaad LCD's die WEL tegen deze CRT op kunnen. Maarja, wat wil je met die prijsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:26 schreef JoPiDo het volgende:
ja, LCD-beamers zijn echt vergeten electronica, maar nog steeds op en top!
ik ken bedrijven, die betalen 40000 euro voor zo'n beamer!
Is goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Shigeru het volgende:
Ik wil wel langs komen, maar dan alleen voor het gratis bier, is dat ook goed?
Jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef iwantpie het volgende:
geeft dat ding zoveel warmte af dat er een airco naast moest staan?
Verkoop je laptop en geef mij het geldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:10 schreef ThuleWulf het volgende:
Hmm.. ik wil hem wel maar heb het geld er even niet voor liggen.
Misschien interesse in een ruil tegen spullen van dezelfde waarde? Laptop/server/telefoon
Is goed!! Succes met je verkoop.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:45 schreef ThuleWulf het volgende:
Spullen staan (behalve de laptop) allemaal te koop maar 't loopt nog niet echt storm.
Volgend weekend ga ik op vakantie dus ik hoop 't nog voor die tijd te kunnen verpatsen. Je hoort 't iig van me
Ik woon iets onder eindhoven btw, dus 't is te doen
He mede CRT eigenaarquote:Op zondag 8 juli 2007 18:03 schreef The_Terminator het volgende:
Hey Atmoz![]()
Een kameraad van me heeft misschien belang bij deze beamer, hij kan hem zelf komen halen. Wat vind je van een bod van 450?
Zie je PM box, vanavond gaat niet worden maar 500 is volgens mijn kameraad wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:06 schreef Atmoz het volgende:
[..]
He mede CRT eigenaarWanneer komt hij hem dan halen? Vanavond? Dan is 450 euro goed...
Als het nog wat langer gaat duren dan doe maar 500![]()
Ik ben nu even weg, maar over een uurtje of 1.5 ben ik weer terug.
Dan mailen / PM'en we even!!
PM terugquote:Op zondag 8 juli 2007 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie je PM box, vanavond gaat niet worden maar 500 is volgens mijn kameraad wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |