10 * zo'n mooi plaatje. Echt geniaal wat zo'n ding kan!! Klopt, dat is meteen het enige nadeel van die dingen... ERG groot.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb er helaas het geld en de plaats ff niet voor maar dat is een heel mooi ding. Alleen jammer altijd dat ze zo groot zijn.
10 * zo scherp als een normale beamer ofzo
Dat weet ik wel zeker. Geeft een heel mooi beeld op bijvoorbeeld 3 meter breed!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Wow dat ding is wel BITCHing gaaf
Jammer dat ik van mijn spaargeld net een auto heb gekocht.
Lolz, met mijn witte muur van 2.5m bij 12m had ik vast wel een leuk spelletje kunnen spelen (DOA)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Whaha té vet zo'n ding.. Als ik volgende maand geld over heb en hij is nog te koop dan wil ik hem wel
goed punt! misschien heeft het met de lampen, oid te maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Battle_Bunny het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom ligt 'ie open, en waarom moet 'ie weg? Als 'ie zo duur is, waarom dan "maar" ¤500?
Hij ligt open zodat iedereen kan zien dat'ie van binnen ook nog erg goed in orde is. Hij kost "maar" 500 euro omdat dat tegenwoordig de prijzen zijn van die dingen... Een bedrijf koopt hem gewoon nieuw, 2e hands wilt niemand er zoveel voor geven... En hij moet weg omdat hij eigenlijk in de weg staat. Ik had deze gekocht voor in de woonkamer, maar heb een andere weten te vinden die Full HD (met gemak) aan kan... Maarja, voor gewoon HDTV is deze dus meer dan geschiktquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Battle_Bunny het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom ligt 'ie open, en waarom moet 'ie weg? Als 'ie zo duur is, waarom dan "maar" ¤500?
Bij alle CRT's is het zeer raadzaam om het zo donker mogelijk te maken. Maar als je het dan donker hebt dan heb je ook ECHT wat. Zo'n mooie zwartwaardes krijg je nooit bij een reguliere LCD of DLP beamer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef dahei het volgende:
Je kamer moet zeker wel behoorlijk donker zijn als je hem wilt gebruiken? 900Ansi lumen is volgens mij niet zo heel erg hoog.
De lampen (CRT buizen) gaan nog DUIZENDEN uren mee. Hier een foto van de 3 CRT's:quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
goed punt! misschien heeft het met de lampen, oid te maken?
Orginele bon?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef _Flash_ het volgende:
Nieuwprijs ¤ 21.000 en verkopen voor 500?
Heb je de originele bon er nog bij of issie soms van de vrachtwagen gevallen?
Yep, je kunt hem zeker ophangen. Moet je even een stevige (ijzeren) beugel maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef LENUS het volgende:
Kun je hem ook ophangen? Of dondert dan het plafond naar beneden?
Dat is het jammere, maar daar is de prijs dan ook na..quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Apekoek het volgende:
een nadeel is dat ze foei lelijk en groot zijn
Het verschil tussen een goede DLP en een goede CRT is zeker te zien. Heb je al eens een goed afgestelde CRT in werking gezien? Je weet niet wat je ziet. Kan geen bioscoop tegenop. SUPER zwart (gewoon zo zwart als het scherm is eigenlijk!!) En dan hebben we het nog niet over de kleuren gehad. Oke, bij een DLP zijn die ook best aardig, maar het blijft nog altijd: niets kan tegen een CRT op!! (zelfs niet de BESTE/duurste LCD projector wat er bestaat)quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Apekoek het volgende:
een nadeel is dat ze foei lelijk en groot zijn, en 900 lumen is nou niet om over naar huis te schrijven.
en wat betreft die zwart waardes, ik heb een leuke DLP beamer en ben erg te spreken over de contrast waarden, ik zie geen reden dat zo'n CRT beamer een veel beter beeld geeft. al ligt de officieele contrast ratio nog zo hoog.
zo is de contrast waarde tussen 1:100 en 1:1000 heel goed het verschil te merken. maar van 1:1000 naar 1:18000 is het toch een heel ander verhaal.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:44 schreef Battle_Bunny het volgende:
Offtopic: grappig die marktplaats advertentie op de achtergrond van de laatste foto
Te bekijken in EIjsden (bij Maastricht) ook daar op te halenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:46 schreef benxx het volgende:
waar te bekijken/af te halen?
Aha, als je ruimte hebt en je bent een beetje technisch c.q. een knutselaar/hobbyist dan is dit zeker iets voor jou!!! En voor iedereen met een PS3 of een Xbox360.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:46 schreef White__Tiger het volgende:
Ik ga me er even in verdiepen f dit iets voor mij is.
(net PS3 aangeschaft)
Prijs is inderdaad zeker oke!! Voor dat geld koop je echt geen LCD of DLP die beter beeld heeft. Sterker nog: het komt niet eens in de buurt. Zien = kopen!! Zeker voor mensen die nog niet weten hoe het beeld van een goede CRT is... Maar dat is eigenlijk het probleem: mensen schrikken van de lompheid v/d apparaat. Maar als ze het beeld zien wat eruit komt zeggen ze allemaal WOW echt niet gedacht dat dat uit zo'n (oud) apparaat kan komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is het jammere, maar daar is de prijs dan ook na..
Bij deze valt het best mee eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef Repeat het volgende:
Hoe zit het met het geluid (fans) van zo'n ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |