Inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:23 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat dat meisje wel een uitnodiging voor de afterparty van John heeft gehad
misschien moet ik dat ook maar es proberen bij Eddiequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:23 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat dat meisje wel een uitnodiging voor de afterparty van John heeft gehad
Niet! Heel raar en onprofessioneel.quote:
Het is een vrouw die tegen John Legend aandanst (met kleren aan).quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Even merken voor als ik veilig thuis ben....of is het SFW?
Staat hier ook ergens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef Onderbroek het volgende:
zo is er ook een filmpje van jean claude van damme in een soort gelijke situatie
nou, hè, stel je voor dat een man's leuter zomaar spontaan reageert bij zoiets! schande!!!!quote:
Haha, dat zou het wel nog iets leuker maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 06:52 schreef Cici het volgende:
Was er live bij, weet niet eens of hij het doorhad, want daarna stond hij gewoon voor op het podium met zijn handen omhoog.
Ze dansten trouwens op het nr Slow Dance
Ik had eerder raar opgekeken als die geen boner ervan had gekregenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:37 schreef Cici het volgende:
Nou ja, blijkt maar weer dat het ook gewoon mensen zijn he
Dit is wel heel ergquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef dude.. het volgende:
beetje onduidelijk filmpje, maar inderdaad, Jean Claude bevond zich een tijdje geleden in een soortgelijke situatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |