Op een niet nader te noemen 'datingsite', kwam ik de volgende tekst tegen..
Trefwoorden:
Christen, moeder (mijn zoontje woont niet bij me), alleenstaand, een open boek (ben erg openhartig), sterk analytisch vermogen, scherpzinnig, veel praten, twijfelaar, onzeker, emotioneel, hooggevoelig (HSP oftewel Hoog Sensitief), Borderline, ADHD, individueel, perfectionist, dol op mijn twee cavia’s, verlegen in real life, creatief, artistiek, eigenwijs, eerlijk, einzelgänger (hoewel ik aan de andere kant ook buitengewoon sociaal en innemend kan zijn), groot empatisch vermogen, theatraal, moeite om grenzen te herkennen / aan te geven / te bewaken, optimistisch, extreem, concentratieproblemen, moeite om ergens mee te beginnen (of juist om het af te maken), kleurtjesfreak, apart, hippie / gypsy stijl, grappig, liefhebbend, dwangmatig, ongeduldig, snel verveeld, nerveus, spontaan, impulsief, eerlijk, trouw, naïef, zorgelijk (snel geneigd tot piekeren), open minded, rebels, vastberaden, dc. Phil fan, (prettig) gestoord, sterk ontwikkeld 6e zintuig / intuïtie / voorgevoel
Er stond verder als nickname 'dertiger'. We kennen haar allemaal. Noem haar naam en win eeuwige roem.
de briljantste vond ik nog wel haar hobby's: zelfreflectie.
quote:
>> UPDATE 4 juli, 14.44uur
Vanwege de vele reacties gaat het me jammergenoeg niet lukken om iedereen persoonlijk terug te mailen.
Ik wil een ieder bedanken voor de genomen moeite en veel succes hier toewensen + veel geluk in de liefde.
Ciao!
...als ultieme vraag natuurlijk: HOE WANHOPIG moet je zijn als man om hierop te reageren? Jezus christus.... daar krijg je toch bij voorbaat al jeuk van, zelfs als je deze topkrasser niet kent?
![]()
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kreator op 04-07-2007 16:04:16 ]