My godquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
![]()
Ja ok, dan is een 7 willen eindigen wel te begrijpen jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar een 6 voor economie terwijl ik er het jaar ervoor nog een 8 stond, vond ik niet zo leuk. En zeker omdat ik economie eigenlijk niet zo moeilijk vinden tis een profielvak (EM).
Ja, bij presentaties heb je bij ons ook van die knuppels die allemaal in pak gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Precies. Overhemden... af en toe wel lachen, okay. Bij projectpresentaties en zo. Zelfs daarbij doe ik het amper. Maar in het dagelijks leven... donder een eind op
Ow en wie mag jij dan wel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef liiszle het volgende:
ik vind overhemden leuk
om ook maar even mn mening te delen
Hangt van de presentatie af, maar bijvoorbeeld aandeelhoudersvergadering heb ik ook in pak gedaan. Maar ik vind overhemden ook lastig en helemaal niet lekker zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, bij presentaties heb je bij ons ook van die knuppels die allemaal in pak gaanNiet dat ze verder veel kunnen, dus ze moeten wat compenseren, maar toch
Mwa, als je relaxt overhemd heb met korte mouwen en relaxt stofje, dan is het wel best vind ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hangt van de presentatie af, maar bijvoorbeeld aandeelhoudersvergadering heb ik ook in pak gedaan. Maar ik vind overhemden ook lastig en helemaal niet lekker zittenEn shirt staat in 99% van de gevallen gewoon beter. Ik ben liever casual dan elitair. En daar horen overhemden dus niet bij.
Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dan is een 7 willen eindigen wel te begrijpen ja
Ja kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als je relaxt overhemd heb met korte mouwen en relaxt stofje, dan is het wel best vind ik
Netjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch
Vind een lijst met 7ens en 8en mooier dan allemaal zesjes
Heb nu 1 zes (engels), twee 8en (geschiedenis & mo) rest allemaal 7
quote:
Hoop dat het wel luktquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Netjes
En dat nu vol weten te houden voor je eindlijstIs opzich wel netjes als je alles boven de 7 hebt
Ok, in dat gevalquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja kloptDie heb ik dan dus ook wel
Maar niet die stijve dingen
. Bah.
Die dingen met korte mouwen worden ook vaak worker shirts genoemd, en beschouw ik dus niet helemaal als overhemd
Liiszlequote:
Juist. Ik heb sowieso een hekel aan die stijve "Tweede Kamer"-cultuur. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, in dat gevalOverhemden met lange mouwen vind ik kut, die met korte mouwen zitten wel prima
Point made![]()
ben jij een newbie?quote:
jij bent voor mij meer een newbie dan zijquote:
quote:
Ssssjt , niet op in gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij bent voor mij meer een newbie dan zij
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoop dat het wel luktVoordeel van bovenbouw is dat je vakken hebt, die je leuk vindt. Iig je keuzevakken en je profielvakken
Dus dan het is het ook niet zo erg om te leren enzo
Iddquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Juist. Ik heb sowieso een hekel aan die stijve "Tweede Kamer"-cultuur. Nergens voor nodig.
heb ik nietquote:
liegertquote:
Echt nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Há, ik zit het langst op fok van de mensen hier
ANW & Bi1, Fa1 = 6quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptMaargoed, op je eindlijst staan ook verplichte vakken als ANW enzo, dus als je dat niet leuk vindt/slecht in bent, lukt het alsnog niet
Maar alles met 7-en's eindigen is prima te doen
Ja godvere, kom jij weerquote:
Och, paar 8-en halen en je staat gemiddeld weer een 7quote:
Ik ben de grootste nerd hierquote:
nietesquote:
Daaromquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, paar 8-en halen en je staat gemiddeld weer een 7
Niet liegen anders krijg je niks voor je verjaardagquote:
Doe eens lief tegen Lisquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet liegen anders krijg je niks voor je verjaardag
En wiens kloon ben jij nu weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Oraalridder het volgende:
gegroet
quote:
Avéquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Oraalridder het volgende:
gegroet
Anders ga je dood hoorquote:
dat zou toch een waar verlies zijnquote:
BLIJF!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:51 schreef Oraalridder het volgende:
maar missvhien moet ik maar beter naar onzin gaan, daar is het tenminste wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |