FOK!forum / Klaagbaak / Free Record Shop
NiteSpeedwoensdag 4 juli 2007 @ 14:38
Wat een pauperbedrijf is dat zeg.

Ergens in mei heb ik een petje besteld via internet (TOOL ) en via iDeal afgerekend. Leuk en aardig, maar na 3 weken wachten ofzo had ik nog steeds geen petje ontvangen. Dus ik mailen naar die kneuters, krijg ik een reactie terug dat het artikel niet leverbaar is en dat ze mijn geld terug zullen storten. Of ik eventjes mijn rekeningnummer en alles op wil sturen via mail en dan komt het wel goed.

Leuk dat je daar zelf om moet vragen trouwens en dat ze zelf niet na 3 weken zoiets hebben van even die jongen mailen/bellen/msn'n/ICQ'n/rooksignaaltje sturen dat het product niet leverbaar is.

Nou, ik mail dus mijn gegevens en wacht rustig op een reactie en krijg die simpelweg niet. Totaal niet. Dus ik mail ze wéér dat ik had gevraagd om het geld terug te storten op dat nummer en blabla maar geen antwoord krijg, krijg ik een dag later een mailtje terug dat ze het geld al hebben overgemaakt ergens in eind mei. Meer dan één zin schrijven is ze te moeilijk. Leuke service verlenen die jongens daar.

Ondertussen is het 4 juli en mijn geld is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Ik vraag me serieus af wat voor lutsers daar werken. Net klaar met de MAVO en een carrière bij de FRS opbouwen? Stelletje retards !

Klacht: De FRS stort mijn geld verdomme niet terug, zelfs nog niet na 2 maanden de tijd gehad te hebben om deze shit op te lossen.
J.Herrerwoensdag 4 juli 2007 @ 14:40
Een pet kopen bij de FRS En dat ook nog eens online
ENlarge_YourPenisNOWwoensdag 4 juli 2007 @ 14:40
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
Elixabetewoensdag 4 juli 2007 @ 14:41
'FRS daar koop ik nooit.
Ze hebben alleen maar oude zooi.
NiteSpeedwoensdag 4 juli 2007 @ 14:42
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef Elixabete het volgende:
Ze hebben alleen maar oude zooi.
Het grootste probleem is nog wel dat ze niet eens producten hebben, maar dat je ze wel kan bestellen en betalen.
BossFightwoensdag 4 juli 2007 @ 14:43
Dreigen met aanklagen, heb je je geld zo terug.
qi_ibwoensdag 4 juli 2007 @ 14:44
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen


Petjes
Jo0Lzwoensdag 4 juli 2007 @ 14:44
Lijkt me dat je gewoon weer moet bellen. En dan vragen naar een manager/afdelingshoofd ofzo.
Deze incompetente medewerkers moeten het horen en voelen!
FUFRwoensdag 4 juli 2007 @ 14:45
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
dude!
steefbleekerwoensdag 4 juli 2007 @ 14:47
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
Ultralaserwoensdag 4 juli 2007 @ 14:49
Ik heb 2 Wii Play's gehad voor de prijs van 1 bij de FRS de eerste hadden ze naar nummer 44 gestuurd ipv nummer 4 en daar kwam ik pas achter toen ik al contact met hun had gehad
Aarskikkerwoensdag 4 juli 2007 @ 14:49
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb 2 Wii Play's gehad voor de prijs van 1 bij de FRS de eerste hadden ze naar nummer 44 gestuurd ipv nummer 4 en daar kwam ik pas achter toen ik al contact met hun had gehad


En ze zijn niet moeilijk gaan doen?
E-woensdag 4 juli 2007 @ 14:50
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!
Biogardewoensdag 4 juli 2007 @ 14:50
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
NiteSpeedwoensdag 4 juli 2007 @ 14:52
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!
Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.
J.Herrerwoensdag 4 juli 2007 @ 14:53
http://www.consumentenbond.nl/
ENlarge_YourPenisNOWwoensdag 4 juli 2007 @ 14:53
geen vanessa liefhebbers hier zo te zien
Ultralaserwoensdag 4 juli 2007 @ 14:54
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Aarskikker het volgende:

[..]



En ze zijn niet moeilijk gaan doen?
Nee na het afleveren van het tweede pakketje nooit meer iets van gehoord dus heb nu 3 controlers
Biogardewoensdag 4 juli 2007 @ 14:55
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.
Vroeger in de winkeltijd hadden ze het alleenrecht. Daar zijn ze groot en rijk van geworden.
Schijtgeitwoensdag 4 juli 2007 @ 14:57
En waarom heet het eigenlijk "free'record shop, ik heb nog nooit een plaat voor "free' gezien daar.
Jolly_Reaperwoensdag 4 juli 2007 @ 15:10
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
Gatverrrrrredamme.
bijdehandwoensdag 4 juli 2007 @ 15:17
hoeveel kostte het pauperpetje?
Birrawoensdag 4 juli 2007 @ 16:46
Ik ga meteen wat bestellen bij FRS.
icecreamfarmer_NLwoensdag 4 juli 2007 @ 17:08
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!


Victor_Eremitawoensdag 4 juli 2007 @ 17:12
EN DE RECORDS ZIJN ER NIET EENS FREE!11!12!!