abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51131080
Wat een pauperbedrijf is dat zeg.

Ergens in mei heb ik een petje besteld via internet (TOOL ) en via iDeal afgerekend. Leuk en aardig, maar na 3 weken wachten ofzo had ik nog steeds geen petje ontvangen. Dus ik mailen naar die kneuters, krijg ik een reactie terug dat het artikel niet leverbaar is en dat ze mijn geld terug zullen storten. Of ik eventjes mijn rekeningnummer en alles op wil sturen via mail en dan komt het wel goed.

Leuk dat je daar zelf om moet vragen trouwens en dat ze zelf niet na 3 weken zoiets hebben van even die jongen mailen/bellen/msn'n/ICQ'n/rooksignaaltje sturen dat het product niet leverbaar is.

Nou, ik mail dus mijn gegevens en wacht rustig op een reactie en krijg die simpelweg niet. Totaal niet. Dus ik mail ze wéér dat ik had gevraagd om het geld terug te storten op dat nummer en blabla maar geen antwoord krijg, krijg ik een dag later een mailtje terug dat ze het geld al hebben overgemaakt ergens in eind mei. Meer dan één zin schrijven is ze te moeilijk. Leuke service verlenen die jongens daar.

Ondertussen is het 4 juli en mijn geld is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Ik vraag me serieus af wat voor lutsers daar werken. Net klaar met de MAVO en een carrière bij de FRS opbouwen? Stelletje retards !

Klacht: De FRS stort mijn geld verdomme niet terug, zelfs nog niet na 2 maanden de tijd gehad te hebben om deze shit op te lossen.
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:40:18 #2
168255 J.Herrer
pi_51131180
Een pet kopen bij de FRS En dat ook nog eens online
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51131196
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51131248
'FRS daar koop ik nooit.
Ze hebben alleen maar oude zooi.
pi_51131293
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef Elixabete het volgende:
Ze hebben alleen maar oude zooi.
Het grootste probleem is nog wel dat ze niet eens producten hebben, maar dat je ze wel kan bestellen en betalen.
pi_51131322
Dreigen met aanklagen, heb je je geld zo terug.
I am the Alpha and the Omega
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:44:20 #7
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_51131357
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

Petjes
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:44:28 #8
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_51131362
Lijkt me dat je gewoon weer moet bellen. En dan vragen naar een manager/afdelingshoofd ofzo.
Deze incompetente medewerkers moeten het horen en voelen!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_51131429
quote:
dude!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_51131496
quote:
pi_51131598
Ik heb 2 Wii Play's gehad voor de prijs van 1 bij de FRS de eerste hadden ze naar nummer 44 gestuurd ipv nummer 4 en daar kwam ik pas achter toen ik al contact met hun had gehad
pi_51131623
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb 2 Wii Play's gehad voor de prijs van 1 bij de FRS de eerste hadden ze naar nummer 44 gestuurd ipv nummer 4 en daar kwam ik pas achter toen ik al contact met hun had gehad

En ze zijn niet moeilijk gaan doen?
pi_51131626
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:50:29 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51131645
quote:
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51131737
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:53:33 #16
168255 J.Herrer
pi_51131777
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51131796
geen vanessa liefhebbers hier zo te zien
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_51131815
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Aarskikker het volgende:

[..]

En ze zijn niet moeilijk gaan doen?
Nee na het afleveren van het tweede pakketje nooit meer iets van gehoord dus heb nu 3 controlers
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:55:43 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51131897
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.
Vroeger in de winkeltijd hadden ze het alleenrecht. Daar zijn ze groot en rijk van geworden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51132002
En waarom heet het eigenlijk "free'record shop, ik heb nog nooit een plaat voor "free' gezien daar.
Don't judge a duck by its brother
pi_51132491
quote:
Gatverrrrrredamme.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_51132746
hoeveel kostte het pauperpetje?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:46:44 #23
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_51136027
Ik ga meteen wat bestellen bij FRS.
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_51136762
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:12:22 #25
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51136885
EN DE RECORDS ZIJN ER NIET EENS FREE!11!12!!
Ik vind mezelf erg slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')