Het grootste probleem is nog wel dat ze niet eens producten hebben, maar dat je ze wel kan bestellen en betalen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef Elixabete het volgende:
Ze hebben alleen maar oude zooi.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar ik zou de vrouw van de eigenaar maar wat graag aanduwen![]()
![]()
dude!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb 2 Wii Play's gehad voor de prijs van 1bij de FRS de eerste hadden ze naar nummer 44 gestuurd ipv nummer 4 en daar kwam ik pas achter toen ik al contact met hun had gehad
![]()
Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!
Nee na het afleveren van het tweede pakketje nooit meer iets van gehoord dus heb nu 3 controlersquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:49 schreef Aarskikker het volgende:
[..]
![]()
En ze zijn niet moeilijk gaan doen?
Vroeger in de winkeltijd hadden ze het alleenrecht. Daar zijn ze groot en rijk van geworden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor muziek is het sowieso Plato all the way, of cdwow.nl. Ik vraag me serieus af hoe dat bedrijf zo groot is geworden als ze in feite zo slecht zijn.
Gatverrrrrredamme.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:50 schreef E- het volgende:
Ik heb ook veel problemen gehad met FRS. Met het on-line bestellen althans. Die gasten maken ergens een e-mail adres voor je aan en daar sturen ze al je info heen. Na twee uur zoeken en bellen kwam ik daarachter.
Ik was toendertijd vergeten te betalen en hoorde maar niets van hun (ja ze mailde na een e-mail adres waar ik he bestaan niet eens van wist). Toen kreeg ik een brief van het incassobureau, boete van 60 euro voor een eigenlijke rekening van 9 euro.
Nooit meer wat bij hun besteld, eikels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |