quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Vind je het erg als ik je een kansloze kneus zonder leven vind ?
Dat zal het geweest zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Om de x seconde zag ze dan heel even die rotkop van jou niet.
Je MOET een vrouw zijn...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef Jarkie het volgende:
Heb ik ook wel eens, dan heeeft het een kwartier geleden keihard geregend en dan let ik pas al ik bij het stoplicht sta op andere zaken dan het verkeer.
Als ik niks zie door mijn achterruit zet ik wel de wisser aan, maar als het opgehouden is met regenen dan zie ik nog steeds prima door de achterruit met de wisser aan dus hoeft ie niet direct uit.
Waarom heb je haar niet even aangetikt dan? Volgens mij zou ze dan direct in haar achteruitkijkspiegel kijken en zodoende zien dat haar achterruitenwisser nog aan stondquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Johnnn het volgende:
... Terwijl de zon schijnt!
Een stomme milf voor me liet de achterruitenwisser van haar auto aanstaan terwijl we stonden te wachten voor het rode verkeerslicht. Om de x seconde bewoog ie... Het irriteert me nog steeds!![]()
Nee, ik kijk normaal naar het verkeer om me heen, voor, achter en naast de auto. Niet op de auto want dan is het te laat. Het "regen van de raam haal heen en weer stangetje" zit op de auto.quote:
Je moet kijken naar de bediening om hem te kunnen bedienenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk normaal naar het verkeer om me heen, voor, achter en naast de auto. Niet op de auto want dan is het te laat. Het "regen van de raam haal heen en weer stangetje" zit op de auto.
Mensen die op auto's letten in plaats van de weg irriteren me meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Johnnn het volgende:
... Terwijl de zon schijnt!
Een stomme milf voor me liet de achterruitenwisser van haar auto aanstaan terwijl we stonden te wachten voor het rode verkeerslicht. Om de x seconde bewoog ie... Het irriteert me nog steeds!![]()
Nee, ik hoef er niet op te letten als het me niet in de weg zit, maar volgede keer laat ik mijn mistlamp ook wel aan, heb ik zelf ook geen last van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet kijken naar de bediening om hem te kunnen bedienen?
Prima, als je je grootlicht maar uit laatquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er niet op te letten als het me niet in de weg zit, maar volgede keer laat ik mijn mistlamp ook wel aan, heb ik zelf ook geen last van.
Pauper, achterruitwisser is echt styloquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mijn auto heeft geen achterruitenwisser![]()
Neenee homo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Jarkie het volgende:
[..]
Nee, ik hoef er niet op te letten als het me niet in de weg zit, maar volgede keer laat ik mijn mistlamp ook wel aan, heb ik zelf ook geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |