Guillermo Coriaquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef aerodynamic het volgende:
Leukste was nog toen zo'n kereltje een keer geraakt werd door zo'n tennisspeler.
Lag die ook nog in het ziekenhuis._!
Waarom zou je hogerop willen komen als ballenvangerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Bastoenie het volgende:
Dat moeten ze om hogerop te komen. Niet oordelen als je er niets vanaf weet he
Weet ik veel, dat was laatst op tv. Was een hele eer als je daar mocht staan en je werd daar ook compleet voor getraind en alles. En er waren speciale mensen die letten op die mannetjes, als ze alles foutloos deden mochten ze bijv. ballenrapen tijdens de finalequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zou je hogerop willen komen als ballenvanger
Je ziet toch niks want je moet strak voor je uitkijken.
Lijkt me echt wel een eerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat was laatst op tv. Was een hele eer als je daar mocht staan en je werd daar ook compleet voor getraind en alles. En er waren speciale mensen die letten op die mannetjes, als ze alles foutloos deden mochten ze bijv. ballenrapen tijdens de finale1 foutje was cruciaal dan werden ze lager geplaatst en soms zelfs vermoord..
Bedoel je niet : in de stromende regen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef El_Rolando het volgende:
Beetje in de brandende zon slaafje spelen.
Whatever. Met kutweer in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:53 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Bedoel je niet : in de stromende regen ?
link ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef aerodynamic het volgende:
Leukste was nog toen zo'n kereltje een keer geraakt werd door zo'n tennisspeler.
Lag die ook nog in het ziekenhuis._!
beerquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef beertenderrr het volgende:jordeeeh
zonder die josti's moeten ze hun eigen ballen pakken, dan gaat het spel nog trager
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef stijgende_ster het volgende:
Je kan wel zeggen "ik heb een tennisbaan" hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |