Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Kan er helaas geen fimpje over terugvinden.
Dat zal wel weer een uur overloes gezwam worden waarbij ze brutaal is en uit haar fucking kutnek lult..de afsluiter wordt: we gaan weer verder met onze relatie! Reactie: Oké
Ik kan er maar niet over uit. Je zal in een relatie zitten waarbij er zo gecommuniceerd wordt en dan heb ik het vnl over de afsluiter. Dan pies je toch in je broek als je dat iemand hoort zeggen.
En nu maar wachten op het moment dat ze elkaar treffen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.
Het ging dus toch een beetje anders dan we van ze gewend zijn. Maar een verbazingwekkende 'relatie' blijft het.
De dag is nog lang. Ik heb het ook meer over vandaag. Dat het nog gaat komen en ik durf er bijna mijn handen ervoor in het vuur steken dat het nog komt vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian had vannacht juist geen zin in gezwam, hij pakte zijn gitaar en peerde hem (ze lag al in bed). Toen ze even later achter hem aan kwam en vroeg of ze hem kon spreken, was hij al met Nadia in gesprek, dus hij had geen tijd voor haar.
Het ging dus toch een beetje anders dan we van ze gewend zijn. Maar een verbazingwekkende 'relatie' blijft het.
Vertel, vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hans vroeg Dennix of hij wel eens trainde ....... en toen kwam er toch een lulverhaal !
[afbeelding]
Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
Hebben jullie ook dat de, laatste dagen, het teken van privacy-rapport bij continu in beeld is?
Begin het paranoïde gevoel te krijgen, dat mijn posts nagelezen worden...
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.quote:
Eerst een wolk van een verhaal over trainen met Carlos, Brian keek verbaasd ..... En toen was het ineens dat hij maar een enkele keer had meegedaan bij Carlos. Want voetballers trainen alleen de benen en Carlos doet ook bovenlichaam ....quote:
nee hier niet, je word in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.
Aha, TY, typisch Nix dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst een wolk van een verhaal over trainen met Carlos, Brian keek verbaasd ..... En toen was het ineens dat hij maar een enkele keer had meegedaan bij Carlos. Want voetballers trainen alleen de benen en Carlos doet ook bovenlichaam ....
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Links onder, een oog met een verkeersbord erover heen. Normaal verschijnt het alleen vlak voor ik een PM krijg.
Ik zie niks, vreemd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je eigen instellingen voor popup-blokkering en toelaten van bepaalde pagina's.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De enige plek die ik heb om hem te oefenen is een cafetaria/eetzaak met Syrische mensen. Mohammed draait altijd Fairuz voor me als ik er benquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Leer hem spreken zou ik zeggen;), nooit oud genoeg om iets te leren toch?!
Apart die groene bunker achterinquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een nieuw bureaublad nodig?
Maar het kan er dus niets mee te maken hebben dat iemand zit te snuffelen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is afhankelijk van je eigen instellingen voor popup-blokkering en toelaten van bepaalde pagina's.
krijg je dan een pm van een mod als waarschuwing?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooie foto maar realiseer je wel wat een enorme knoert van een foto je hier neerzet. Zal niet iedereen leuk vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Iemand een nieuw bureaublad nodig?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
krijg je dan een pm van een mod als waarschuwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |