ah ik dacht misschien schrijf je ook over muziek en ken ik je wel, vandaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms. Heb een journalistieke achtergrond qua opleiding. Maar werk meer als copywriter, voor vaste werkgever en freelance. Ben gezwicht voor de commercie.
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is dan een kwestie van voorkeur, de een let meer hierop en de ander daarop. En wat dat uiterlijk van sommigen betreft, het is natuurlijk ook dat ze er zelf zo buitensporig veel waarde aan hechten: extensions, uren voor de spiegel, nageltjes, opgespoten lippen, bijgevulde borsten, dikke lagen makeup... oordeel daar maar eens niet over.
Jalwe. dat zeker wel... Kan Amanda nog wat van leren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia ook in de kapsalon, het valt me op dat ze zich best wel charmant weet te kleden.
Gezellig hè?quote:
Hier beslist niet, kijk maar naar de posts van bijvoorbeeld BSOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Klopt volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik de conclusie trekken, dat B en A nog niet met elkaar gesproken hebbben?
Dat is wat mannen altijd graag willen zeggen. Je moet voor de grap eens terug gaan lezen op het moment dat Nadia haar kleren voor het eerst uittrok.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over. Het zal meer een vrouwending zijn?
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Een stukje uit een interview met Nix, voordat hij de Villa inkwam. Bron : Tien.
Dennis staat werkelijk te popelen om zijn entree in De Gouden Kooi te maken. “Het spel is voor mij gemaakt. Het past echt precies bij mij. Ik glij als een slang overal doorheen”, zegt hij vol vertrouwen. Mijn zusje en ouders zal ik zeker missen. En vrouwen. Ik ben echt verslaafd aan vrouwen!”, zegt hij met een ondeugende twinkeling in zijn ogen.
wat moet ik hiervan vinden???quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Om de mond te snoeren voor de mensen die vinden dat we altijd kritisch zijn over bepaalde bewoners..
[afbeelding]
Nee joh zijn homofiele tweelingbroerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben een dubbelganger in de villa gezet!
Uhhhhhh, ik voel er niets bij, nix nada, noppesquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet iets van het innerlijk vinden, je kijkt lang genoeg![]()
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk boos op Brian? Ze hebben toch geen woorden gehad gisteren of deed hij alleen maar aardig tegen Nadia?
Oooh, ik heb nog wel alles gelezen. Hopelijk hebben we de fimpjes nog. Ga nu zoeken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
Je hoeft er niks van te vinden.. Er wordt beweerd dat we sommige bewoners alleen maar kunnen afkraken terwijl dat zeker niet zo is.. Amanda kan OOk mooie kanten hebben;)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |