En op het volgende loonstrookje zit nog eens die medewerkersbonus, jij wordt rijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Webgangster het volgende:
33 uur alweer deze week, heerlijk.
94 uur deze periode
Wel als je 18 bent en Verkoper B bent jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En op het volgende loonstrookje zit nog eens die medewerkersbonus, jij wordt rijk![]()
anders nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wel als je 18 bent en Verkoper B bent ja![]()
And so am Iquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wel als je 18 bent en Verkoper B bent ja![]()
Hij bedoelt dat je dan rijk wordt, omdat je dan meer verdient dan bijv. een 16-jarige verkoper Aquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef -Sum- het volgende:
[..]
anders nietvolgens mij kreeg ik t als cassiere A ook al na een kwartaal hoor?
ik 21-jarigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je dan rijk wordt, omdat je dan meer verdient dan bijv. een 16-jarige verkoper A![]()
Waarom begin je niet gewoon om 6 uur ipv. kwart over? Ik moest vandaag iig. van 9 tot 6 en morgen van 8 tot 5. Ik loop binnen!quote:
23-jarig.quote:
Ik ben 18 en ik moet het doen met nog niet eens 5 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef NJ het volgende:
[..]
23-jarig.
Ik sta voor een tientje per uur een beetje leiding te geven..
we krijgen toch straks 3 procent erbij.. ? dan zit je precies op 5 euro.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik moet het doen met nog niet eens 5 euro![]()
Gelukkig heb ik volgend jaar zicht op VS-schap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL-schap bedoel je.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik moet het doen met nog niet eens 5 euro![]()
Gelukkig heb ik volgend jaar zicht op VS-schap![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:57 schreef morgane het volgende:Alhoewel het natuurlijk best leuk is om een ander nummer in te vullen, dan kun je namelijk lezen wat voor onzinnige vragen mensen in andere winkels af en toe stellen aan het SSC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<voorbeeldje>
vraag: We hebben vandaag helemaal geen bloemen gekregen met de versrit. Hoe kan dit, en wordt dit nog nageleverd?
En daar moet je dan serieus op gaan antwoorden, daar word je immers voor betaald.Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
Werkt dat ook voor momo?? Ff voor een ander filiaal een paar trailertjes Heineken voor laten rijdenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Alhoewel het natuurlijk best leuk is om een ander nummer in te vullen, dan kun je namelijk lezen wat voor onzinnige vragen mensen in andere winkels af en toe stellen aan het SSC.
<voorbeeldje>
vraag: We hebben vandaag helemaal geen bloemen gekregen met de versrit. Hoe kan dit, en wordt dit nog nageleverd?
En daar moet je dan serieus op gaan antwoorden, daar word je immers voor betaald.
Nope.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:56 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor momo?? Ff voor een ander filiaal een paar trailertjes Heineken voor laten rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |