abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 22:16:29 #51
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51731885
Sowieso mensen die all inclusive op vakantie gaan...

The horror..

Als ik ergens op vakantie ben, wil ik elke dag lans een boulevardje oid lopen en een leuk restaurantje uitkiezen ipv me verplicht tussen bepaalde tijden in het hotel melden, om daar uit een veel beperkter assortiment te kiezen. Vaak nog tussen mensen die je daar elke dag al ziet rondlopen..

Kweenie, maar vind dat zoiets vreselijks.

Verwend geloof ik.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51732734
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef tralalala het volgende:
Wij zijn vorig jaar in Orient Palace in Alanya geweest, prijs/kwaliteit!
Eten was lekker en heel veel variatie en keuze, het eten was ook gewoon warm
Wat ik een groot voordeel vind is dat je ook op het strand lekker kan blijven drinken in de hitte.

Maarja, ik moet zeggen dat ik het ook altijd wel leuk vond om restaurantjes op te zoeken, veel gezelliger, dan met z'n alle in een grote hal eten.

Mijn ouders zijn nu 2 x naar de titanic in Antalya geweest, dat moet helemaal goed zijn...
Titanic Hotel in Antalya is inderdaad goed. Veel keus in eten en op elk moment van de dag ook eten te krijgen. zelfs toen we 's avonds pas laat in het hotel aankwamen de eerste dag was er nog een restaurant geopend. Daarna nog even naar het barretje gegaan en bleken we toch nog wat honger te hebben en kregen we een schaaltje chips. daarom wat fooi gegeven en daarna kregen we elke avond dat we daar kwamen een schaaltje chips met automatisch bijvul.. terwijl anderen er specifiek om moesten vragen en kregen veel minder dan wij kregen (wel grappig)

Als je daar in het hotel zit zou ik wel gebruik maken van de a la carte restaurants anders begint het gewone buffet wel een beetje te vervelen..

verder heb ik nog een keer eerder alle maaltijden in het hotel gehad. Maar dat was dan ook met een Nijlcruise dus dan moet je wel want de boot(hotel) vaart ook gewoon rond etenstijd..

verder is all inclusive niet echt iets voor mij.. alleen ontbijt is meer als genoeg en de rest van de dag zijn we er over het algemeen toch de hele dag op uit en zie ik het niet zitten om 's middags en 's avonds verplicht op tijd terug te moeten zijn in het hotel. Maar het ligt er denk ik ook wel een beetje aan wat voor soort vakantie je boekt. bij een strandvakantie waar je in principe de hele dag op het strand van het hotel ligt is het interessanter om all inclusive te boeken als dat je er de hele dag op uit trekt denk ik..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:26:11 #53
86793 wwwer
The one and only
pi_52002755
all in zeker weten!

tukistan 5***** hotel ik kan je verzekeren dat is vostelijk bunkeren... einde van de vakantie sla je maar maaltijden over en drinken alles

dit weekend in Preston Palace Almelo geweest duur maar erg goed te doen, drinken eten spelletjes alles incl helemaal top!
Graaauuww?
pi_52068597
All in, gewoon normaal eten, niet veel bijzonders, patat spaghetti, vlees rijst. Opzich wel te doen, maar niet elke dag... Het bier wat wij hadden was gewoon echt evenementenbier.. Niet te zuipen dus
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:12:17 #55
104963 ETA
European Travel Author
pi_52069822
ligt er dus aan waarom je op vakantie gaat. Je hebt lui die er heen gaan om te relaxen, strand, zuipen, vreten, strand, uitslapen. Kijk, dan past all inclusive mooi bij Maar je hebt ook lui die voor de cultuur ergens heen gaan, tja dan moet je maar geen all inclusive nemen, lekker zelf tentjes zoeken
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_52071106
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sowieso mensen die all inclusive op vakantie gaan...

The horror..

Als ik ergens op vakantie ben, wil ik elke dag lans een boulevardje oid lopen en een leuk restaurantje uitkiezen ipv me verplicht tussen bepaalde tijden in het hotel melden, om daar uit een veel beperkter assortiment te kiezen. Vaak nog tussen mensen die je daar elke dag al ziet rondlopen..

Kweenie, maar vind dat zoiets vreselijks.

Verwend geloof ik.
Wat zegt dat dan over die mensen volgens jou?
En waarom zou jij verwend moeten zijn?
Zijn die mensen die all inclusive gaan eigenlijk niet verwend?

Dat jij dus elke dag ergens anders wilt eten moet jezelf weten, maar dat maakt mensen die daar niet voor kiezen niet opeens raar, dom of minderwaardig.

Ik zal zeker niet elk jaar all inclusive op vakantie gaan, ik wil ook een dagje weg kunnen of af en toe buiten de deur eten, maar dit keer wilden we een compleet verzorgde vakantie zonder zorgen en alleen maar bijkomen van de drukte in ons dagelijks leven. Geen uitjes, gewoon compleet verzorgd.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:44:49 #57
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52074374
Het zoeken naar leuke restaurantjes e.d. is voor mij juist een vorm van ontspanning.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52074761
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
Het zoeken naar leuke restaurantjes e.d. is voor mij juist een vorm van ontspanning.
Dat kan, maar ik bedoelde er ook maar mee te zeggen dat je niet moet generaliseren.
Wat voor de een ontspanning is, is voor de ander zeer stressvol, om het maar overdreven te zeggen.
De ene keer wil ik graag buiten de deur eten, de andere keer vind ik het lekker om all inclusive te verblijven.
Zoveel mensen zoveel smaken.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:00:37 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52074859
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
dat doen wij ook als wij op vakantie gaan. maar we gaan wel AI. gewoon voor het gemak. DAT is pas verwend zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:08:42 #60
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_52244689
Wij zaten in Mei in Turkije all inclusive bij een WOW hotel en het beviel me uitstekend. Ja af en toe is een deel van het eten niet je smaak , maar over het geheel beviel het me echt goed .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:10:19 #61
80382 manny
30 is best veel
pi_52244735
2 woorden:

Club Med
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: