Titanic Hotel in Antalya is inderdaad goed. Veel keus in eten en op elk moment van de dag ook eten te krijgen. zelfs toen we 's avonds pas laat in het hotel aankwamen de eerste dag was er nog een restaurant geopend. Daarna nog even naar het barretje gegaan en bleken we toch nog wat honger te hebben en kregen we een schaaltje chips. daarom wat fooi gegeven en daarna kregen we elke avond dat we daar kwamen een schaaltje chips met automatisch bijvul.. terwijl anderen er specifiek om moesten vragen en kregen veel minder dan wij kregen (wel grappig)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef tralalala het volgende:
Wij zijn vorig jaar in Orient Palace in Alanya geweest, prijs/kwaliteit!
Eten was lekker en heel veel variatie en keuze, het eten was ook gewoon warm![]()
Wat ik een groot voordeel vind is dat je ook op het strand lekker kan blijven drinken in de hitte.
Maarja, ik moet zeggen dat ik het ook altijd wel leuk vond om restaurantjes op te zoeken, veel gezelliger, dan met z'n alle in een grote hal eten.
Mijn ouders zijn nu 2 x naar de titanic in Antalya geweest, dat moet helemaal goed zijn...
Wat zegt dat dan over die mensen volgens jou?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sowieso mensen die all inclusive op vakantie gaan...![]()
The horror..
Als ik ergens op vakantie ben, wil ik elke dag lans een boulevardje oid lopen en een leuk restaurantje uitkiezen ipv me verplicht tussen bepaalde tijden in het hotel melden, om daar uit een veel beperkter assortiment te kiezen. Vaak nog tussen mensen die je daar elke dag al ziet rondlopen..![]()
Kweenie, maar vind dat zoiets vreselijks.![]()
![]()
Verwend geloof ik.![]()
Dat kan, maar ik bedoelde er ook maar mee te zeggen dat je niet moet generaliseren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
Het zoeken naar leuke restaurantjes e.d. is voor mij juist een vorm van ontspanning.
dat doen wij ook als wij op vakantie gaan. maar we gaan wel AI. gewoon voor het gemak. DAT is pas verwend zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
Het zoeken naar leuke restaurantjes e.d. is voor mij juist een vorm van ontspanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |