wij zaten in het hotel er pal tegenover!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef tralalala het volgende:
Wij zijn vorig jaar in Orient Palace in Alanya geweest, prijs/kwaliteit!
Eten was lekker en heel veel variatie en keuze, het eten was ook gewoon warm![]()
Wat ik een groot voordeel vind is dat je ook op het strand lekker kan blijven drinken in de hitte.
Maarja, ik moet zeggen dat ik het ook altijd wel leuk vond om restaurantjes op te zoeken, veel gezelliger, dan met z'n alle in een grote hal eten.
Mijn ouders zijn nu 2 x naar de titanic in Antalya geweest, dat moet helemaal goed zijn...
Voor vis, gamba's en een goede biefstuk hoef ik nou ook niet zozeer de halve wereld over. Die kan ik hier ook krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Dizer het volgende:
Als ik op vakantie ben, heb ik liever vis, gamba's.. goed biefstuk.. lekker exotisch eten. Voor dit soort teferelen blijf ik wel in Nederland.
Club Paradisoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij zaten in het hotel er pal tegenover!
ben de naam alweer kwijtvolgens mij het Paradise Hotel....
ohja klopt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Club Paradisois allebei van dezelfde eigenaar
Wat de sfeer betreft is dat uiteraard wel veel leuker dan de grote restaurants in hotels.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga nooit all in. Ik hou er juist van om gezellige en authentieke lokale restaurantjes op te zoeken.
Ohh, en de cocktails waren lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Dupje het volgende:
Ben 2 jaar geleden in een hotel in Tunesie geweest (Chich Khan) wat All Inclusive was, ik vond het prima te eten. Het was voornamelijk geen traditioneel eten uit Tunesie zelf, maar ik vond het wel lekker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef SHE het volgende:
Niets voor mij; ik ben dan 24/7 dronken en kom 50 kg zwaarder terug.
Ik ben namelijk zo sneu dat ik geen maat houd.
Turkije heeft echt wel goede all-in resorts hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
1x All-Inclusive gehad in Turkije, was wel fijn maar niet echt super.
Cola, Sinas etc was allemaal aanmaak rotzooi
Lauwe hamburgers en frieten (met rare nasmaak)
Hele dag door eten (s'Middags frieten?)
Het was dan ook wel Turkije, ik neem aan dat het in Spanje, Griekenland beter geregeld is.
Maar een Half-pension zou voor mij ook al voldoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |