abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:56:09 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51124596
Wie gaat er voor? Je mag kiezen, lekker makelijk zoveel mogelijk drinken als je maa wilt, zo veel mogelijk eten als je maar wilt. Geen extra kosten. Heerlijk. Maar.. je hebt ook half pension, of alleen ontbijt. En dat is natuurlijk duurder, want je moet voor elk drankje en snackje betalen.

Tjah.. maar wat is het verschil. Uit eigen ervaring weet ik dat het eten lekkerder is als je niet aan zo een all inclusive vast zit. En ik hoor er meer mensen over. Bij zo een all inclusive resort krijg je toch dat standaard voedsel. Zoals laatst in Egypte, dat eten was niet lekker. Hun lokale hapjes en gerechten waren alles behalve lokaal. Of juist wel... ontzettend lokaal dat buiten het hotel om, niemand van dat soort eten heeft gehoord.

Wat zijn jullie ervaringen en wat hebben jullie liever?

Persoonlijk hoe ik het zelf zou doen? Zeker All Inclusive en voro het avond eten lekekr de boulevard verkennen. Ondanks dat ik er meer voor betaal, haal ik het er wel uit qua drinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizer op 04-07-2007 12:05:04 ]
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:58:20 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51124670
All inclusive .... pauper hotels. Die buffets doen me denken aan die gevangenis maattijden die je op TV ziet. Maar als het niet zoveel scheelt in de prijs waarom niet, je kan altijd nog buiten de deur gaan eten als het tegenvalt/.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:00:43 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_51124756
Het ligt eraan waar je zit natuurlijk. Als jij een all in reis boekt voor 400 euro voor twee weken met alles erop en eran. Dan kan je daar niet veel voor verwachten natuurlijk. Leg je grof geld neer dan heb je een heerlijke all in vakantie.

En dan ligt het er nog aan waar je naar toe gaat. Als je zoals ik naar de dominicaanse ging dan had ik beter niet all in kunnen boeken kwamen we achter. Uit eten kost daar namelijk geen flikker.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:02:41 #4
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_51124834
half pensioen?? ik ga voor half pension, maar we zien wel hoe vaak we daar eten, ligt helemaal aan de kwaliteit en onze activiteiten
pi_51124835
Hmm ... De enige keer dat ik All Inclusive had was twee jaar geleden in Turkije en dat was echt geweldig goed! Ik zat dan ook niet in het hoogseizoen dus het was niet megadruk.

Het ontbijt was mega-uitgebreid, lekkere yoghurtsoorten en flakes, verse harde broodjes en stokbrood, megaveel beleg, goede koffie. Het middageten was wederom super met verse pizza`s, turkse pizza`s, vleesgerechten met friet enzo. Het avondeten was nog grootser en completer. Tussendoor was er ook volop eten te krijgen; koffietafels met gebak/cake/ander zoet spul, broodjes hamburger/hotdog bij de snackbar.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:06:31 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51124950
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef StefanCJ het volgende:
Hmm ... De enige keer dat ik All Inclusive had was twee jaar geleden in Turkije en dat was echt geweldig goed! Ik zat dan ook niet in het hoogseizoen dus het was niet megadruk.

Het ontbijt was mega-uitgebreid, lekkere yoghurtsoorten en flakes, verse harde broodjes en stokbrood, megaveel beleg, goede koffie. Het middageten was wederom super met verse pizza`s, turkse pizza`s, vleesgerechten met friet enzo. Het avondeten was nog grootser en completer. Tussendoor was er ook volop eten te krijgen; koffietafels met gebak/cake/ander zoet spul, broodjes hamburger/hotdog bij de snackbar.
Je hoort het al. Patat, hamburger... tjah
Als ik op vakantie ben, heb ik liever vis, gamba's.. goed biefstuk.. lekker exotisch eten. Voor dit soort teferelen blijf ik wel in Nederland .

Er is echt een verschil in smaak hie rkennelijk .
Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:08:22 #7
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51125021
Ik ga altijd zelf opzoek naar voedsel. Dan ga ik wel het dorp in en ergens in een zijstraatje laat ik me wat voorschotelen. Vrijwel alleen maar goede ervaringen mee.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:09:50 #8
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51125071
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als ik op vakantie ben, heb ik liever vis, gamba's.. goed biefstuk.. lekker exotisch eten. Voor dit soort teferelen blijf ik wel in Nederland .

Sowieso is het naar een resort gaan al erg stom als je van de locale cultuur wilt genieten en echt wilt proeven aan de sfeer. Zit je tussen de vakantie vierende hollanders, Russen etc....
De enige plaatselijken die je ziet is de bewaking..

Nee ik ben gelukkig nooit in zo'n resort geweest (alleen om effe bijvoorbeeld een biertje te drinken met een bekende die er verbleef). Geef mij maar een Hotel of appartement in het centrum of in een afgelegen dorpje.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:20:05 #9
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51125445
Ik zit altijd liever in een appartement. Maar ik ben nu nog jong en ga veel uit en vind het dan ook niet erg om tussen de jongeren te zitten. Dat zie je ook wel aan de locaties die ik doorgaans bezoek.

Maar als ik naar Praag of Stockholm ga dan slaap ik liever in een hostel en ga zelf de stad in om te eten.
pi_51125465
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:06 schreef Dizer het volgende:

[..]

Verschil in smaak zal wel meevallen denk ik. Normaal heb ik nooit een appartement/hotel waar eten bij zit. Als je echt goed wilt eten kun je meestal ook niet terecht bij hotels met half of vol pension. Maar voor een weekje is het prima te doen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 juli 2007 @ 14:30:54 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51130754
Wij hadden een goed all inclusive hotel. Iedere dag ander eten savonds. Dingen werden vers klaargemaakt voor je neus . Turkse Pizza's vers uit de oven
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51131374
Wij zaten vorig jaar in een 5-sterrenhotel, all inclusive, en dat was wel heel erg lekker. Er was altijd genoeg van alles, veel keus (bij het diner 5 soorten soep, 3 soorten kip, 8 soorten vlees, 3 soorten vis, 20 soorten salade, etc) en allemaal heel erg lekker, je kreeg inderdaad in het gewone restaurant geen biefstuk oid, maar er was een á la carte-restaurant, waarvoor je apart moest reserveren, waar je wel dat soort dingen kon eten
Maar we hebben ook wel in een hotel gezeten waar je elke avond hetzelfde voorgeschoteld werd, allemaal snel op, niet echt lekker, nauwelijks keus, etc. Het ligt er maar net aan waar je zit denk ik, ik zou alleen in Turkije niet graag elke dag buiten de deur eten, de plaatselijke bevolking heeft een iets resistentere maag dan de gemiddelde Nederlander
pi_51132637
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
Wij zaten vorig jaar in een 5-sterrenhotel, all inclusive, en dat was wel heel erg lekker. Er was altijd genoeg van alles, veel keus (bij het diner 5 soorten soep, 3 soorten kip, 8 soorten vlees, 3 soorten vis, 20 soorten salade, etc) en allemaal heel erg lekker, je kreeg inderdaad in het gewone restaurant geen biefstuk oid, maar er was een á la carte-restaurant, waarvoor je apart moest reserveren, waar je wel dat soort dingen kon eten
Maar we hebben ook wel in een hotel gezeten waar je elke avond hetzelfde voorgeschoteld werd, allemaal snel op, niet echt lekker, nauwelijks keus, etc. Het ligt er maar net aan waar je zit denk ik, ik zou alleen in Turkije niet graag elke dag buiten de deur eten, de plaatselijke bevolking heeft een iets resistentere maag dan de gemiddelde Nederlander
In welk hotel heb je gezeten?
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:28:23 #14
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51133176
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:44 schreef Merel1808 het volgende:
Die sterren betekenen in Turkije geen ene flikker......
Een schande voor de hotels in Europa. Die hotels hebben geeneens 24 uurs room service. Of kussen keuze etc. Geen eigen bediening in het restaurant of andere luxe. Meestal kan je er dus wel 2 sterren aftrekken.

Of dat bij jou het geval is weet ik natuurlijk niet er kunnen uitzonderingen tussen zitten. Maar meestal als iemand over Turkije verteld en het "5" sterren hotel beschrijft dan moet ik lachen.
pi_51133208
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef StefanCJ het volgende:

[..]

In welk hotel heb je gezeten?
Afgelopen jaar in Xanthe Resort in Side, het jaar daarvoor in Ardisia de Luxe Resort in Side, maar dat schijnt nu overgenomen te zijn en Crystal Admiral Resort te heten.
pi_51133280
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Die sterren betekenen in Turkije geen ene flikker......
Een schande voor de hotels in Europa. Die hotels hebben geeneens 24 uurs room service. Of kussen keuze etc. Geen eigen bediening in het restaurant of andere luxe. Meestal kan je er dus wel 2 sterren aftrekken.

Of dat bij jou het geval is weet ik natuurlijk niet er kunnen uitzonderingen tussen zitten. Maar meestal als iemand over Turkije verteld en het "5" sterren hotel beschrijft dan moet ik lachen.
Ik heb in 4sterrenhotels gezeten die ik nog geen 2 sterren zou geven, maar dat hotel waar ik afgelopen jaar zat was écht goed. Alles was mogelijk als je er om vroeg (ik hou niet van harde matrassen, de dag erop had ik een andere, ik was ziek (zonnesteek) en wilde graag met mn laptop kunnen internetten op mn kamer, werd meteen geregeld, daarna werd er twee keer per dag naar mn kamer gebeld of ik nog ziek was en misschien iets te eten of te drinken wilde, etc). Het was de 5+-sterren wel waard
pi_51153474
Allin inclusive moet je ook alleen nemen voor de drank, lekker hele dag bier hengsten in het hotel
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2007 @ 00:33:44 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51153522
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Allin inclusive moet je ook alleen nemen voor de drank, lekker hele dag bier hengsten in het hotel
Het bier viel vaak dood
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51162118
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:31 schreef Elwood1802 het volgende:
alleen maar sterke drank.. alleen dan zuip je je centen er zo uit
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:13:42 #20
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51162582
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Het bier viel vaak dood
Dan moet je sneller drinken
pi_51173007
1 keer all inclusive gehad in turkije in een vakanatie resort, dat was echt supergoed eten, veel keuze enzo

1 keer in kreta half pension, daar was het niet te vreten, weinig keuze en wat ze hadden was onbekend en ranzig
hardcoholic
pi_51188935
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:00 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

alleen maar sterke drank.. alleen dan zuip je je centen er zo uit
Als je genoeg bier drinkt haal je het ook makkelijk
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:07:19 #23
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51195794
Ik zou zelf niet voor AI kiezen, maar mijn schoonouders namen ons een paar jaar geleden een week mee naar een AI-complex op Tenerife.

En het viel me 100% mee. Het eten was goed gevarieerd, al was het ontbijt wel erg engels geörienteerd (die geur van witte bonen in tomatensaus kwam me na die week echt de neus uit ).

Als je die dag wegging, kreeg je een goed gevuld lunchpakket mee.

En de hele dag onbeperkt drinken is wel errug makkelijk!

Ik hou niet van vaste ontbijttijden en verplichte dinertijden, daarom is AI niks voor mij. Maar als je veel op het complex blijft en houdt van regelmaat, is AI best aan te raden, is mijn ervaring .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:26:21 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51196419
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Buschetta het volgende:
All inclusive .... pauper hotels. Die buffets doen me denken aan die gevangenis maattijden die je op TV ziet. Maar als het niet zoveel scheelt in de prijs waarom niet, je kan altijd nog buiten de deur gaan eten als het tegenvalt/.
echt niet!

wij hebben tot nu toe elke keer heerlijk en gevarieerd gegeten. alhoewel wij niet van die mensen zijn die in het hotel blijven omdat we daarvoor betaald hebben. we gaan regelmatig in leuke restaurantjes eten en drinken. wij doen gewoon AI voor het gemak ervan.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:27:19 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51196454
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef MaLo het volgende:
Ik zou zelf niet voor AI kiezen, maar mijn schoonouders namen ons een paar jaar geleden een week mee naar een AI-complex op Tenerife.

En het viel me 100% mee. Het eten was goed gevarieerd, al was het ontbijt wel erg engels geörienteerd (die geur van witte bonen in tomatensaus kwam me na die week echt de neus uit ).

Als je die dag wegging, kreeg je een goed gevuld lunchpakket mee.

En de hele dag onbeperkt drinken is wel errug makkelijk!

Ik hou niet van vaste ontbijttijden en verplichte dinertijden, daarom is AI niks voor mij. Maar als je veel op het complex blijft en houdt van regelmaat, is AI best aan te raden, is mijn ervaring .
mwah die vaste tijden valt ook wel mee, laatste hotel was eigenlijk elk uur van de dag te eten, zelfs 's nachts.

en de service was ook super, bijna té goed. als je bord leeg was haalden ze het meteen weg, dus als je nog iets wou hebben moest je weer een schoon bord pakken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')