Erg positief, en ben het wel met die vent eens op sommige punten (innoveren, kwaliteit is ook niet slecht). Alleen op het einde komt het neer op het volgende; vind ik het mooi? En nee, dat vind ik niet. Ik luister liever muziek met energie en muziek met meer dynamiek. Blijkbaar is LP daar vanaf gestapt en dan stap ik van LP afquote:Op maandag 13 september 2010 18:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Even voor de verandering een positieve review die ik tegen ben gekomen:
Ik moet hem nog luisteren, maar het is dus al de weg die ze met M2M hadden ingezet? Jammer, en het hoeft dan inderdaad geen slechte muziek mee te zijn, maar het is niet wat de enorme schare fans die ze ten tijde van Hybrid Theory en Meteora hebben verzameld wil horen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Erg positief, en ben het wel met die vent eens op sommige punten (innoveren, kwaliteit is ook niet slecht). Alleen op het einde komt het neer op het volgende; vind ik het mooi? En nee, dat vind ik niet. Ik luister liever muziek met energie en muziek met meer dynamiek. Blijkbaar is LP daar vanaf gestapt en dan stap ik van LP af.
Hoe bedoel je dit dan? En geen enkele artiest kan zich veroorloven 2 albums uit te brengen die veel minder bij je fans vallen 'als intro naar wat groters'. Geen enkele artiest wil dat ook lijkt me. Leuk als je iets wil introduceren, maar werk daar dan op 1 album naar toe... Ga het niet over 3 albums en 6 jaar tijd uitsmeren ofzo, want dan is het gros van je oude fans allang vertrokken.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Nogmaals ik zie dit als een intro naar iets veel groters... Feit dat deze intro door het gros van de fans niet goed wordt opgevangen zal hun misschien op andere gedachten brengen en het volgende album weer terug naar het oude brengen.
Ik ga naar het concert in Keulen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef baggerbart het volgende:
Nog FOK!kers die naar 1 van de concerten gaan?
Ik zelf ga naar het concert in Dortmund![]()
Ik help het je hopen, maar 99% kans dat het niet zo is.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Nogmaals ik zie dit als een intro naar iets veel groters... Feit dat deze intro door het gros van de fans niet goed wordt opgevangen zal hun misschien op andere gedachten brengen en het volgende album weer terug naar het oude brengen.
Niet 1 nummer dat ook maar een beetje in de buurt van "goed" komt.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog luisteren, maar het is dus al de weg die ze met M2M hadden ingezet? Jammer, en het hoeft dan inderdaad geen slechte muziek mee te zijn, maar het is niet wat de enorme schare fans die ze ten tijde van Hybrid Theory en Meteora hebben verzameld wil horen.
Maar ik ga het wel een kansje geven deze plaat. Maar vrees dat het net als M2M is, een paar goeie nummers, maar het gros luister ik nooit.
Terwijl het bij Hybrid Theory en Meteora toch echt omgekeerd was. Daar kan ik nog steeds 90% zo van meebrullen.
Eens.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit dan? En geen enkele artiest kan zich veroorloven 2 albums uit te brengen die veel minder bij je fans vallen 'als intro naar wat groters'. Geen enkele artiest wil dat ook lijkt me. Leuk als je iets wil introduceren, maar werk daar dan op 1 album naar toe... Ga het niet over 3 albums en 6 jaar tijd uitsmeren ofzo, want dan is het gros van je oude fans allang vertrokken.
Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet 1 nummer dat ook maar een beetje in de buurt van "goed" komt.
Ik heb trouwens op Meteora en Hybrid Theory nog niet 1 nummer kunnen ontdekken dat ik niet goed vind.
Haha ik skipte Crawling ook, en In The End.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.
Maar als die nieuwe plaat vol met dat soort nrs gestaan nhad was dat nog altijd vele malen beter dan wat ze nu uitgebracht hebben.
Gelukkig komt 28 september nieuwe Bad Religion plaat, die hebben hun fans in 30 jaar nog nooit zo teleurgesteld en dat zal nu ook niet gebeuren.
Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vind het wel erg jammer dat ze hun stijl (waar ze groot mee zijn geworden) overboord gooien. In mijn ogen kun je dan net zo goed naar een andere band gaan luisteren.
Misschien moet ik mijn 2 Linkin Park posters op mijn kamer toch maar gaan vervangen voor bijvoorbeeld Coldplay posters
Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.quote:" We're just going to make music that we like, that is challenging to us to create and pushes us in a place that makes us feel uncomfortable and giddy, like we're discovering something. As long as we do that, and we feel happy with the record we put out, then it's like, 'OK, we've done our best, and if you like it, great, and if you don't, go find something that you like.' "
Eerste 2 albums hebben een bepaalde stijl. Reanimation is een remix CD van HT met wat extra computer toevoegingen, maar nog steeds hun herkenbare stijl.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef eightone. het volgende:
[..]
Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.
Linkin Park wou altijd een hybride band zijn en verschillende stijlen (rap & rock bijvoorbeeld) en technieken met elkaar verweven. Dit doen ze nog steeds.
Of zoals Chester het zo mooi had verwoord in een interview:
[..]
Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.
Kan me opzich wel vinden in wat je zegt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerste 2 albums hebben een bepaalde stijl. Reanimation is een remix CD van HT met wat extra computer toevoegingen, maar nog steeds hun herkenbare stijl.
Bij MTM slaan ze een heel andere weg in, en zoals gezegd: dat mag altijd. Maar ze brengen nu een 2e album uit dat compleet anders is als waar ze bekend mee zijn geworden. Ergens vind ik dat denigrerend toe naar hun fans: je wordt bekend met iets waar heel veel mensen van houden en krijgt fabs. En als ze bekend zijn gaan ze iets heel anders doen waar veel fans gewoon niet van houden.
Hun keuze, maar ze moeten niet raar opkijken als veel mensen geen fan meer zijn. Is hetzelfde als naar een compleet andere band luisteren.
In The End vond ik minder dan Crawling. Die vond ik ook 1 van de minderen, maar toch nog wel een goed nummer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.
Maar als die nieuwe plaat vol met dat soort nrs gestaan nhad was dat nog altijd vele malen beter dan wat ze nu uitgebracht hebben.
Gelukkig komt 28 september nieuwe Bad Religion plaat, die hebben hun fans in 30 jaar nog nooit zo teleurgesteld en dat zal nu ook niet gebeuren.
Laten we eerlijk zijn, Linkin Park is altijd een band geweest die dreef op de muziek die op dat moment populair was. Ze begonnen met een soort nu-metal met wat andere dingen daarin gemixt. Ik vond het altijd echt vet om te luisteren. Het was wat commercieel maar boeie. Het klonkt altijd dik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef eightone. het volgende:
[..]
Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.
Linkin Park wou altijd een hybride band zijn en verschillende stijlen (rap & rock bijvoorbeeld) en technieken met elkaar verweven. Dit doen ze nog steeds.
Of zoals Chester het zo mooi had verwoord in een interview:
[..]
Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.
Die gitarist zal er echt niet blij mee zijn dat er nauwelijks nog gitaar voorkomt op die nieuwe plaat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef Komakie het volgende:
Ik kan niet geloven dat iedereen in die band blij is met de richting die ze op gaan.
Precies wat ik bedoel....quote:Op zondag 19 september 2010 09:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die gitarist zal er echt niet blij mee zijn dat er nauwelijks nog gitaar voorkomt op die nieuwe plaat.
Hoe moeten ze dit soort nummers live doen vraag ik me ook af.
Eerst zo'n vage plaat van ATS en daarna bijvoorbeeld One Step Closer, want dat nr kunnen ze natuurlijk niet weglaten van hun setlist. Het lijkt me een rare overgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |