Volgens mij is dit ook de definitie van boven je stand willen leven...quote:Wat is een PL?
Simpel gezegd is een persoonlijke lening een vorm van financieren die u de mogelijkheid geeft om uw wens te verwezenlijken, zodat u niet hoeft te wachten tot u zelf voldoende te besteden heeft. Het komt neer op een grote uitgave waar u (op dit moment) geen geld voor heeft, maar welke wel wenselijk is.
quote:
...en nooit verder komen dan camping ''t Groene Weitje' in Egmond-binnen, omdat je vergeten was dat bij een mooie, grote, nieuwe caravan ook een grote en te dure auto hoort omdat die oude bak van je de caravan niet kan trekken, waardoor je ook een lening moet afsluiten op nieuweauto.pl, en je door de hoge maandlasten niet fatsoenlijk op vakantie kunt. Coolquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:19 schreef freud het volgende:
Oeh! Ik kan mijn caravan gespreid over 30 jaar terugbetalen! Sweeeeeeeeeeeeeet!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en nooit verder komen dan camping ''t Groene Weitje' in Egmond-binnen, omdat je vergeten was dat bij een mooie, grote, nieuwe caravan ook een grote en te dure auto hoort omdat die oude bak van je de caravan niet kan trekken, waardoor je ook een lening moet afsluiten op nieuweauto.pl, en je door de hoge maandlasten niet fatsoenlijk op vakantie kunt. Cool![]()
Maar dan ga je weer naar Leen van Frisia natuurlijk! Er is altijd meer nek om in de schulden te steken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:38 schreef Berkery het volgende:
[..]
...en nooit verder komen dan camping ''t Groene Weitje' in Egmond-binnen, omdat je vergeten was dat bij een mooie, grote, nieuwe caravan ook een grote en te dure auto hoort omdat die oude bak van je de caravan niet kan trekken, waardoor je ook een lening moet afsluiten op nieuweauto.pl, en je door de hoge maandlasten niet fatsoenlijk op vakantie kunt. Cool![]()
hmz.. niet eens zo'n gek planquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan ga je weer naar Leen van Frisia natuurlijk! Er is altijd meer nek om in de schulden te steken!
Blijft grappig hoe ze een lening positioneren als iets waarvan je blij mag zijn dat je er een kan nemen. "Ook jij kan een goedkope lening krijgen!!" Nee echt? Zelfs ik mag me in de schulden steken bij jullie?! Wat aardig!
Het is wachten op de eerste samenwerking met andere instanties: De leasevakantie: betaal een vast bedrag per maand en zoek 2x per jaar een vakantie uit uit onze catalogus!
Probeer het eens en post je avonturen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:06 schreef bijdehand het volgende:
kan je niet van al die bedrijven het maximale lenen en dan voorgoed vertrekken naar het buitenland?
wie weetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |