Haal je zwemdiploma.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan 3 aparte topics aanmaken maar ik spuug hier gewoon even mijn gal over 3 ergernissen:
1) Mijn oor zit al 4 dagen potdicht na het zwemmenik hoor geen ene ruk meer en het is zwaar vervelend.
![]()
klacht: oorsmeer wat op verkeerde plekken gaat zitten![]()
Begin je eigen zender.quote:2) Dat HOERENwimbledon overal. Pleur op met dat graftennis, ik vind tennis helemaal niet boeiend om naar te kijken en al HELEMAAL NIET TIJDENS EEN AFLEVERING VAN THE A-TEAM.
Gister was dat takketennis eindelijk afgelopen, a-team begint en nog geen 10 minuten in het programam wordt het afgekapt omdat het droog is op wimbledon. Like WTF. Iedereen die de A-team kijkt wil dat helemaal niet zien en de mensen die wimbledon kijken die kijken niet naar the A-team dus wat bereik je daar nou mee.
Koop geen turkenbak.quote:3) mijn auto begon vanochtend te roken! Rook naar verbrand plastic en er kwamen slierten rook vanuit mijn tellerbak![]()
Daar krijg je voor betaald en het weer is altijd al zo geweest.quote:Wat een KUT week is dit toch ooken dan is h
ook nog stervensdruk op mijn werk en kloteweer![]()
Gatverdamme gadverdamme gadverdamme.
![]()
* noteertquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef DrDarwin het volgende:
Zelfmoord is een optie.
Tennis.......Echte mannen kijken naar kunstzwemmenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef jpg97 het volgende:
Niveautje weer hier
Het feit dat TS "The A-team" preferreert boven een beschaafd potje (dames) tennis zegt meer dan genoeg.
TS is dan ook bij deze herkend als een labiele jongeman, welke uit angst voor zijn verleden met z'n vader, niet uit durft te komen voor zijn homosexualiteit en daardoor dwangmatig de voorkeur geeft aan "stoere" bezigheden om te verbloemen dat hij niet naar vrouwen hoeft te kijken.
Ga toch krassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tennis.......Echte mannen kijken naar kunstzwemmen
Preciesquote:
A-team is anders stukken leuker dan dat domme gemep tegen een balletjequote:
Nogmaals, de A-teamquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
A-team is anders stukken leuker dan dat domme gemep tegen een balletje
het is: "THE A-team"quote:
Het a-ploegjequote:
Ben je homo ofzo?!!1111@@!!! 1111quote:
De A-team is misschien oudbollig, maar het is wel vet om te zien. Jij bent ook oudbollig en ook vet, maar dan figuurlijkquote:
Pas op of ik laat Larissa je weer op je harses slaan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
De A-team is misschien oudbollig, maar het is wel vet om te zien. Jij bent ook oudbollig en ook vet, maar dan figuurlijk
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas op of ik laat Larissa je weer op je harses slaan!
Nananana, mietje
Echt gebeurdquote:
Mr.T in je hol dan maarquote:
Dat was mijn samenvatting ook wel.quote:
maar toch is the a-teamquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
A-team is anders stukken leuker dan dat domme gemep tegen een balletje
MacGuyver kon van een bakje boter al een atoombom maken en dan vind je dat nog beter dan the a-team?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:43 schreef jpg97 het volgende:
4 zogenaamde ex-criminelen, die de hulpeloze burger helpen met allerhande onrechtvaardige zaken, maar alles zonder dodelijke slachtoffers..
MacGuyver was nog beter dan deze troep.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
MacGuyver kon van een bakje boter al een atoombom maken en dan vind je dat nog beter dan the a-team?![]()
Airwolfquote:
quote:
Nee... niet David Hasselhoffquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]KnightRider
* TheThirdMark vindt stiekum Airwolf leuker
Uit laten spuiten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik kan 3 aparte topics aanmaken maar ik spuug hier gewoon even mijn gal over 3 ergernissen:
1) Mijn oor zit al 4 dagen potdicht na het zwemmenik hoor geen ene ruk meer en het is zwaar vervelend.
![]()
klacht: oorsmeer wat op verkeerde plekken gaat zitten![]()
Eenschquote:2) Dat HOERENwimbledon overal. Pleur op met dat graftennis, ik vind tennis helemaal niet boeiend om naar te kijken en al HELEMAAL NIET TIJDENS EEN AFLEVERING VAN THE A-TEAM.
Gister was dat takketennis eindelijk afgelopen, a-team begint en nog geen 10 minuten in het programam wordt het afgekapt omdat het droog is op wimbledon. Like WTF. Iedereen die de A-team kijkt wil dat helemaal niet zien en de mensen die wimbledon kijken die kijken niet naar the A-team dus wat bereik je daar nou mee.
Moet je maar een goeie auto hebbenquote:3) mijn auto begon vanochtend te roken! Rook naar verbrand plastic en er kwamen slierten rook vanuit mijn tellerbak![]()
Wat een KUT week is dit toch ooken dan is het ook nog stervensdruk op mijn werk en kloteweer
![]()
Gatverdamme gadverdamme gadverdamme.
![]()
Lees hetquote:
jk heb zo'n BETROUWBARE japannerquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef McKillem het volgende:
Moet je maar een goeie auto hebben(of gewoon geen auto)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |