Zit ik vanavond rustig in de laatste trein, komen er 2 leuk uitziende dames de coupé binnen. Ik schatte ze een jaar of 16/17, dus veels te jong voor mij. Maargoed, ze mochten er dus wel wezen. Die dames gaan schuin achter mij zitten, in het 4-sits hoekje aan de andere kant van het gangpad.
Hoor ik ineens een geluid alsof er een beker met water omgevallen was. Heeft een van die dames haarzelf onder lopen kotsen. Nou jah, overkomt iedereen wel eens een keer... beetje teveel gezopen, eten wat verkeerd valt, enz. Dus haar vriendin vraag iedereen of ze zakdoekjes bij zich hadden en ondertussen begint het 'slachoffer' de bende een beetje schoon te maken met die gratis krantjes (zijn die dingen toch ergens goed voor).
Nadat ze het ergste opgeruimd had (lees afgeveegd aan die krantjes en de vloer gedweild met een ander krantje) kwam de trein op hun station aan en ze verlieten de trein. Toen de trein evenlater weer onderweg was hoor ik ineens geluid van die plek komen. Zit daar een gast die krantjes bij elkaar te rapen. Hij ziet dat ik hem aankijk, staat op en gaat elders in de coupe zitten.
Toen ik uitstapte keek ik nog even snel naar dat kotshoekie, en inderdaad alle krantjes waren weg. Alleen de doorweekte krant die als dweil gebruikt is lag nog op z'n plek.
Nou mag iedereen van mij zo z'n fetish hebben... maar ik ging bijna even over mijn nek bij de gedachte dat die gast misschien met zijn nieuwe 'rukblaadjes' aan het spelen gaat. En geloof mij, ik kan best wat hebben, ik heb zelfs die dames nog een beetje geholpen met opruimen zonder dat ik misselijk werd. Maar die 'betrapte' uitdrukking op de kop van die vent toen hij merkte dat ik hem bezig zag die krantjes te verzamellen... en dat blijkt dat hij zelfs de een-na smerigste heeft meegenomen...