Ga het vooral verdedigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Er staat Ipod. Er bestaan meerdere soorten. Als elke amerikaan er 3 heeft, heb je al een miljard.
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
100 miljard. Zoveel mensen hebben er zelfs nooit bestaan.![]()
1 miljard, dan blijft er nog 99 miljard over. En van de 6.5 miljard mensen op de wereld heeft 1 derde nog nooit gebeld met een telefoon, laat staan dat ze in het bezit zijn van een ipod. Dus zijn er ongeveer nog 4 miljard potentiele ipod-gebruikers over, dat betekent dus dat elk van die potentiele ipod-gebruikers ongeveer 25 ipods in zijn bezit heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Er staat Ipod. Er bestaan meerdere soorten. Als elke amerikaan er 3 heeft, heb je al een miljard.
Nee want ik heb gelijk. Bespaar jezelf de afgang.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?
JAAA.. dat doe ik ook altijd als van die unicef-lui me lastig vallen in de stadquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:56 schreef thedude0 het volgende:
Gewoon de vraag beantwoorden met een heleboel, dat is altijd correct
Jij tekent er een smilie bij ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
JAAA.. dat doe ik ook altijd als van die unicef-lui me lastig vallen in de stad![]()
'Hoeveel kinderen denk je dat er niet naar school kunnen?'
'Hoeveel kinderen denk je dat er elke dag moeten werken?'
en de laatste:
'Hoeveel goede doelen steun je / denk je dat ik steun?'
Of antwoorden met:
'10 ofzo..'
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?
Leg mij eens waarom je het geproduceerde productaantal vergelijkt met de aantal mensen dat er op deze aardkloot rondloopt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee want ik heb gelijk. Bespaar jezelf de afgang.
quote:
quote:
Goed, je ziet in dat je fout zat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg mij eens waarom je het geproduceerde productaantal vergelijkt met de aantal mensen dat er op deze aardkloot rondloopt?
Was maar een grapje hoor, boehoequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij ligt op de grond en slaat met je hand op de vloer?
Dat sloeg op:quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Goed, je ziet in dat je fout zat.
Natuurlijk om te laten zien hoe bizar hoog het getal is. Een schitterende vergelijking die tot de verbeelding spreekt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
100 miljard. Zoveel mensen hebben er zelfs nooit bestaan.![]()
Okeeyquote:
Kind jij viel de feitelijke waarheid aan van mijn uitspraak, aangezien je het dom vond. Nogmaals, gelukkig corrigeer je jezelf.quote:
Al geweest ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:22 schreef AryaMehr het volgende:
Nu wederom weer op nederland 3!
Ik wil het kleine feestje van jou niet verpesten maar volgens deze studie: http://www.peopleandplanet.net/doc.php?id=1820 hebben er in totaal al 106,456,367,669 mensen rondgelopen op aarde. Dus in totaal hebben er wel degelijk meer dan 100 miljard mensen bestaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Kind jij viel de feitelijke waarheid aan van mijn uitspraak, aangezien je het dom vond. Nogmaals, gelukkig corrigeer je jezelf.En ja, de vergelijking is goed.
Precies, ze moest er trouwens ook nog heel lang over nadenken haha.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
100 miljoen dus, dat is 0,1% van 100 miljard
Ik ben een believer van de 90,123,345,834 mensen-hypothese.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:28 schreef Vitale het volgende:
[..]
Ik wil het kleine feestje van jou niet verpesten maar volgens deze studie: http://www.peopleandplanet.net/doc.php?id=1820 hebben er in totaal al 106,456,367,669 mensen rondgelopen op aarde. Dus in totaal hebben er wel degelijk meer dan 100 miljard mensen bestaan![]()
Van jouw vergelijking klopt dus niks.
Ok danquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:29 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik ben een believer van de 90,123,345,834 mensen-hypothese.![]()
Domme mensen die vinden dat domme mensen uitlachen slimme mensen dom maakt zijn belachelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:12 schreef eNaSnI het volgende:
'Slimme' mensen die zich storen aan uitspraken van 'domme' mensen vallen wmbt in dezelfde categorie![]()
Domme mensen die vinden dat domme mensen die vinden dat domme mensen uitlachen slimme mensen dom maakt zijn dom.. whateverquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:52 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Domme mensen die vinden dat domme mensen uitlachen slimme mensen dom maakt zijn belachelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |