Ga het vooral verdedigen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Er staat Ipod. Er bestaan meerdere soorten. Als elke amerikaan er 3 heeft, heb je al een miljard.
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
100 miljard. Zoveel mensen hebben er zelfs nooit bestaan.![]()
1 miljard, dan blijft er nog 99 miljard over. En van de 6.5 miljard mensen op de wereld heeft 1 derde nog nooit gebeld met een telefoon, laat staan dat ze in het bezit zijn van een ipod. Dus zijn er ongeveer nog 4 miljard potentiele ipod-gebruikers over, dat betekent dus dat elk van die potentiele ipod-gebruikers ongeveer 25 ipods in zijn bezit heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef zarGon het volgende:
Er staat Ipod. Er bestaan meerdere soorten. Als elke amerikaan er 3 heeft, heb je al een miljard.
Nee want ik heb gelijk. Bespaar jezelf de afgang.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?
JAAA.. dat doe ik ook altijd als van die unicef-lui me lastig vallen in de stadquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:56 schreef thedude0 het volgende:
Gewoon de vraag beantwoorden met een heleboel, dat is altijd correct
Jij tekent er een smilie bij ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
JAAA.. dat doe ik ook altijd als van die unicef-lui me lastig vallen in de stad![]()
'Hoeveel kinderen denk je dat er niet naar school kunnen?'
'Hoeveel kinderen denk je dat er elke dag moeten werken?'
en de laatste:
'Hoeveel goede doelen steun je / denk je dat ik steun?'
Of antwoorden met:
'10 ofzo..'
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet ik uitleggen waarom dit een domme uitspraak is?
Leg mij eens waarom je het geproduceerde productaantal vergelijkt met de aantal mensen dat er op deze aardkloot rondloopt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee want ik heb gelijk. Bespaar jezelf de afgang.
quote:
quote:
Goed, je ziet in dat je fout zat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg mij eens waarom je het geproduceerde productaantal vergelijkt met de aantal mensen dat er op deze aardkloot rondloopt?
Was maar een grapje hoor, boehoequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jij ligt op de grond en slaat met je hand op de vloer?
Dat sloeg op:quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:15 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Goed, je ziet in dat je fout zat.
Natuurlijk om te laten zien hoe bizar hoog het getal is. Een schitterende vergelijking die tot de verbeelding spreekt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef Zyggie het volgende:
100 miljard. Zoveel mensen hebben er zelfs nooit bestaan.![]()
Okeeyquote:
Kind jij viel de feitelijke waarheid aan van mijn uitspraak, aangezien je het dom vond. Nogmaals, gelukkig corrigeer je jezelf.quote:
Al geweest ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:22 schreef AryaMehr het volgende:
Nu wederom weer op nederland 3!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |