Heeft hij zijn gevoel voor humor al genoemd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:28 schreef Tweek het volgende:
Brian zei net dat hij hoopt dat als mensen kijken dat ze dan zien dat er nog een normale leerzame jongen in zit, die een goed voorbeeld is voor jonge gevoelige kinderen.
Ja hij had het over zichzelf.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:29 schreef Tweek het volgende:
Brian heeft sinds Nena niemand voor k-nogwat uitgemaakt.
En? Nog wat interessants?quote:
Ik blijf het idioot vinden, zolang je maar geen kanker zegt mag je mensen blijkbaar voor alles uitscheldenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:29 schreef Tweek het volgende:
Brian heeft sinds Nena niemand voor k-nogwat uitgemaakt.
Oh nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef pony_pak het volgende:
volgens mij begint nadia het gebazel van brian al zat te worden.
Nee klopt....een doorsnee hoer heeft een kut maar geen kankerquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het idioot vinden, zolang je maar geen kanker zegt mag je mensen blijkbaar voor alles uitschelden
Kuthoer is dus lang niet zo erg als kankerhoer.
Nog eventjes.....en hopelijk barst Nadia in geschater uit......quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft hij zijn gevoel voor humor al genoemd?![]()
Ze kunnen het wel met elkaar vinden.quote:
Gij zult niet pestenquote:
Als m'n dochter met een Brian thuis zou komen dan stuurde ik haar naar een Nonnenschool... op IJsland.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
Brian scheldt te pas en te onpas Lieke uit voor hoer dit, hoer dat, laat hem maar het goede voorbeeld voor de jeugd zijn. En dring vooral niks op.
Gewoon een uit het verband gerukt quoteje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |