abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51116656
In deze zesdelige miniserie wordt de dreigende terreuroorlog van twee kanten belicht: enerzijds vanuit een terroristencel en anderzijds vanuit het perspectief van Amerikaanse en Engelse contra-terroristen.

Wanneer per ongeluk een bom met de chemische stof Sarin is afgegaan in een hotel in Londen, reizen Maren Jackson, directeur contra-terreur van de National Security Council (NSC), de FBI- agent Max Canary en CIA-agent Raza Michaels af naar de plaats des onheils.

The Grid is vanaf vrijdag 6 juli wekelijks te zien om 22:00 uur bij RTL5.

Wat ik me afvroeg is het wel zo verstandig dat we dit soort series gaan maken.
Brengen we hiermee de terroristen niet op goede ideeen?
Over het algemeen zijn ze stoffen zoals sarin vrij makkelijk te krijgen via een illegale weg.
En nu laten de film mensen gelijk even zien aan ome terrorist hoe ze een goede gifgas aanval kunnen uitvoeren.

Kijk we kunnen wel leuk met zijn alle geweldadige games verbieden. maar dit is in mijn ogen toch net zo evil?
Kijk ik snap dat het fictie moet zijn alleen is het nu niet echt het moment ervoor denk ik zo.
Kijk engeland van de week

graag zou ik jullie mening hierover.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:21:41 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51116818
Aan de ene kant ben ik het met je eens, je laat een potentiële terrorist wel zien hoe hij het zou kunnen doen.

Aan de andere kant heb ik zoiets van, lekker boeiend, het is maar een film (miniserie in dit geval).

Denk niet dat je dit zou kunnen verbieden.. Dan zou je nog een heleboel andere series kunnen verbieden (bv CSI, "hoe moet ik een moord plannen zonder achterhaald te worden").
Tics van je petten.
pi_51116917
ja over csi is bekent dat er expres veel fouten inzitten. die het eigelijk makkelijker maken om een iemand die het na wil doen te pakken. en vaak gaat het dan om 1 slachtoffer.

kijk ik vind de serie niet erg The Grid, alleen het moment is niet echt goed.
laten we eerst de rust een beetje terug krijgen. een gifgas aanval kosten erg veel levens
  woensdag 4 juli 2007 @ 01:45:45 #4
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_51117199
The Grid bestaat toch al een tijdje hoor.
Op zich is de mini serie best boeiend en vrij goed en realistisch gefilmd, maar dan nog, het is en blijft tv.

De potentiële terrorist weet ook zonder deze serie(s) hoe hij / zij een gifbom of wat dan ook kan maken.
Er zijn andere filmpjes te vinden op internet hoe je zoiets kunt doen....
In het bos daar zijn de ..........
pi_51117233
klopt wat je zegt boswachter. alleen zijn er steeds meer fanatiekelingen die nog geen ervaring hebben, of welligt geprikkeld worden door deze series.
dat hou natuurlijk altijd wel.
maar ik doel meer op dit moment aangezien het weer de periode van de aanslagen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')