quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
Waar slaat die avatar van je op, atb?
Als je dat plaatje rechtsonder vergroot heb je de avatar van Salvad0r.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb er meer:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik zag laatst ook iemand met die Van Gogh van linksboven rondposten hier. En skiczukie had die Mondriaan vroeger.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dat plaatje rechtsonder vergroot heb je de avatar van Salvad0r.
Echt origineel ben je niet, nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook iemand met die Van Gogh van linksboven rondposten hier. En skiczukie had die Mondriaan vroeger.
Waar slaat die nee nou weer op!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Erg veel schelen kan het me niet, nee.
Toffe titel van je bundel wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef Bupatih het volgende:
Uit mijn nog te publiceren gedichtenbundel 'Chatverdemme' het gedicht 'Alwaysthebest':
Alwaysthebest
Beter dan de rest
Beter dan iedereen
Zo is er maar één
*googelt*quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Toffe titel van je bundel wel.
Op de meest gruwelijke en vreemdste manier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef Bupatih het volgende:
Hoe spreek je Zhenar eigenlijk uit?
Ik zeg altijd Zénar.
Nou ja, ik zeg het nooit. Maar ik denk het.
Maar ik las ooit dat het Zenáár moet zijn.
Terwijl het hierboven in mijn gedicht Zénaar is.
Whehe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Bupatih het volgende:
Euhm...miendobbelsteen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |