Als je niet inhoudelijk kunt reageren, houd dan gewoon je waffelquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Pinbas.
Ja, dat vroeg ik me ook al af!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, waar is Tha_Erik?
Lik m'n vestje, puntmuts.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je niet inhoudelijk kunt reageren, houd dan gewoon je waffel![]()
Was hij niet op...vakantie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, waar is Tha_Erik?
Hij is dood of in een inrichting of naar het circus!!!quote:
Ik meen zoiets gelezen te hebben. Al weet ik niet wanneer hij zou gaan.quote:
Ik dacht dat hij nog een baantje zocht om die vakantie te kunnen bekostigen)*.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik meen zoiets gelezen te hebben. Al weet ik niet wanneer hij zou gaan.
Maak er maar grapjes over, dadelijk is 'ie echt naar het circus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij is dood of in een inrichting of naar het circus!!!IEMAND! OPEN EEN WAAR IS ERIK TOPIC!!!!1!!11!!!
![]()
Ah. Daar weet ik dan weer niks van af.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog een baantje zocht om die vakantie te kunnen bekostigen)*.
)* Betalen.
Nee, met vrienden naar een huisje in Zeeland.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Als Erik op vakantie gaat, dan is dat met zijn gezin.
Zoals alleen hij dat zo zou zeggen.
Met dat mooie meisje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, met vrienden naar een huisje in Zeeland.
Hopelijk heeft hij snel zijn hoofd weer terug.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef rena het volgende:
Erik heeft op dit moment andere zaken dan zijn hoofdHij zal van de week wel weer fokken denk ik.
Mooie meisjes kunnen ook vrienden zijn.quote:
Oh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef rena het volgende:
Erik heeft op dit moment andere zaken aan zijn hoofdHij zal van de week wel weer fokken denk ik.
Erotische zaken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef rena het volgende:
Erik heeft op dit moment andere zaken dan zijn hoofdHij zal van de week wel weer fokken denk ik.
Voor zijn slagen? Wat leuk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef rena het volgende:
Erik komt morgen weerHij heeft een nichtje gekregen, Norah
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |