Ik kan juist bijna niet wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik heb donderdag een afspraak, maar heb er een heel dubbel gevoel bij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef Re het volgende:
[..]
Zeg ga lekker hand in hand lopen op de reguliersdwarsstraat ofzo
Nou ja, op dezelfde plek als de oudequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Waar is die nieuwe Black eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, op dezelfde plek als de oude
Alleen met ander personeel enzoHet blijft open tot september.
Wat hij zegt!quote:
Tja, waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef Zhenar het volgende:
En waarom heeftMissBliss
nog steeds die afgelebberde greppeltong in haar ava?
![]()
De nieuwe eigenaar is een Chineesquote:
DAAROMquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef Zhenar het volgende:
En waarom heeftMissBliss
nog steeds die afgelebberde greppeltong in haar ava?
![]()
omdat ze naar het licht toe groeienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tja, waarom?
Waarom zijn de bananen krom?
Daar heb je het al.quote:
Wat een permanent-erectie-ontnemende postquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tja, waarom?
Waarom zijn de bananen krom?
"Wat hij kotst" danquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:54 schreef MissBliss het volgende:
En de oldbies gebruiken weer geen PI's hoor! [afbeelding]
Jij bent liefquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar is een Chinees
Djeez, let toch eens op
[..]
DAAROM
daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een permanent-erectie-ontnemende post![]()
die hadden wij niet nodig, wij lazen gewoon alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:54 schreef MissBliss het volgende:
En de oldbies gebruiken weer geen PI's hoor! [afbeelding]
Na-ah!quote:
Weet ikquote:
Een suffe PI in je anus jaquote:
Wat ouderwets!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
die hadden wij niet nodig, wij lazen gewoon alles.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Sanne het volgende:
Ik vind niks meer leuk.
Fok niet.
Second Life niet
En mijn first life ook even niet.
het 5de wiel ook wel genoemdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Het staat me niet.
Ik blijf wel de moraal van ShowChat.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Sanne het volgende:
En nu moet ik weer
Als het zo doorgaat moet ik me nog in R&P melden.
ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Komt wel weer, gewoon even afwachten
Ik heb nog nooit in R&P een topic geopend, maar dit is wel heavy hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee [afbeelding]
Zóver zal je heus niet afzakken hoor!
Heus echt waarquote:
het is een eiland daar die komen nooit ergens anders dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in R&P een topic geopend, maar dit is wel heavy hoor.
Zal ik een kloon aanmaken?![]()
Of trappen ze daar niet in als ik zeg dat mijn kroeg gesloten is.
Ik denk dat je snel door de mand valtquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in R&P een topic geopend, maar dit is wel heavy hoor.
Zal ik een kloon aanmaken?![]()
Of trappen ze daar niet in als ik zeg dat mijn kroeg gesloten is.
Daar heb ik zaterdagnacht gepostquote:
Ik ben er twee en dan nog mijn bitches, MissBliss en Svenquote:
het stuurwiel het stuurwielquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizzle is de stichter, die hoort ook een wiel te zijn.
Of is hij het chassis? De ontwerper?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:08 schreef Sanne het volgende:
Nou hier word ik ook niet vrolijker van, ik ga mijzelf maar eens in slaap huilen.![]()
Je zou 'm zondag al weghalen, greppelhoerquote:
Lekker snoepje van mequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik geef je drie kussen. Een op je hart, een op je mond en een op je ogen.
Check die dubbelzinnigheidquote:
nu niet meer iigquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef Bupatih het volgende:
OMG!Wat een toeval. 't Was ook nog eens 11:53.
Groot gelijk van de politiequote:Op woensdag 4 juli 2007 05:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buurman
Mijn buurman die zijn muziek op standje "buurt geniet mee" heeft staan
Mijn buurman die zijn muziek op standje "buurt geniet mee" heeft staan om 04:00 's nachts
De politie die niet wil komen, omdat ze vinden dat je zélf maar met de buurman moet gaan praten
Gelukkig weet je waar het over gaat zodat je gefundeerd je wijsheden kunt spuien.quote:
quote:
Ik vind het gewoon jammer dat niemand elkaar tegenwoordig meer direct aanspreekt op hun misstappenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je waar het over gaat zodat je gefundeerd je wijsheden kunt spuien.
Hoiquote:
Als we maar kunnen klagen, hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat niemand elkaar tegenwoordig meer direct aanspreekt op hun misstappenJa, ik snap dat het vreselijk irritant is als je wordt wakker gehouden door luide muziek en die gast zit vanzelfsprekend fout. Maar is het niet logisch om iemand eerst zelf even te vragen om die muziek uit te zetten? Klinkt namelijk gewoon als iemand die dronken thuiskomt, de muziek aanzet en in slaap valt. Op zo'n moment bedenkt de "dader" niet dat hij talloze mensen lastig valt. Of misschien is het gewoon een klootzak die expres de muziek hard zet om mensen lekker te irriteren. Maar dat weet je niet als je meteen de politie erop afstuurt.
Maar misschien zijn jullie al talloze keren op die man afgestapt en luistert hij gewoon niet. Dan neem ik mijn woorden terug.
Ik begrijp overigens dat mijn "kritische blik" op dovemansoren valt als je net een slapeloze nacht hebt gehad. Maar ik snap gewoon niet dat mensen wakker kunnen liggen van een irritatie en dan niet zelf op de bron afstappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |