quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja wat zijn onze klachten nou waard, de buurman heeft aids en wij klagen over pitabroodjes van de AH
Zo hoort het te gaan ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja wat zijn onze klachten nou waard, de buurman heeft aids en wij klagen over pitabroodjes van de AH
Das ook een talent hoor... daar mag je ook stiekum wel trots op zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb een echte klachte gepost woehoe
Scheer je weg, forumvervuiler!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze groep terechte klagers brengt een heel subforum in gevaar ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
mensen die topics openen om hun onrust over andere topics ten gehore te brengen
Wil je hier nu ook al gebashed worden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, het was om mij op te vrolijken....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef Hijacking het volgende:
mensen die topics openen om hun onrust over andere topics ten gehore te brengen
Ik ben benieuwd hoe je dat dit keer wilt gaan doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef Mark_Rutte het volgende:
[..]
Wil je hier nu ook al gebashed worden?![]()
het waren shoarmabroodjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is S-F zo slecht dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Maxzter het volgende:
[..]
het waren shoarmabroodjes
*KLB topic over slechte mod's begint....
Die gozer heeft het ook over pitabroodjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef Maxzter het volgende:
[..]
het waren shoarmabroodjes
*KLB topic over slechte mod's begint....
de TT gaat toch over shoarma.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die gozer heeft het ook over pitabroodjes![]()
Ja maar de TT zegt meestal geen fuck over een topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:55 schreef Maxzter het volgende:
[..]
de TT gaat toch over shoarma.....![]()
verder ben ik heel blij dat je het hier zo netjes weet te houden![]()
![]()
Ja, TKB (Terechte Klaagbaak) lijkt me een erg goed planquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef Ninadepina het volgende:
misschien moeten die terechte klagers wel in een apart forum thuis....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |