Egoist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
Een witte jurk aantrekken en dan een mes in m'n hart steken (tiet!),
In de meeste pillen zit een middel dat er voor zorgt dat je alles uitkotst als je teveel neemt.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:58 schreef dom_halley het volgende:
Kogel door je kop... brr. Blijkt op het laatste moment dat je niet goed kunt schieten, of toch te bang bent en dan krijg je dit (wacht, google zelf maar even... vieze plaatjes).
Doe maar een flinke lading pillen... wel even zeker weten dat je daar daadwerkelijk dood van gaat, anders is het ook zo lullig
Het gaat er niet om dat het werkt, maar dat je het het minst voeldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Doofiej het volgende:
Mjin hersenen via mijn oren eruit trekken met een hengel![]()
![]()
werkt altijd![]()
Denk dat je er dan nog altijd beter uitziet als in een hoog ravijn met je autootje gaat of van een hoog gebouw springt hoor...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
hm,
- overdosis pillen lijkt me een optie, alleen ben je dan waarshcijnlijk al half in staat van ontbinding tegen de tijd dat mensen je gaan missen en vinden.
En wat dan als je niet genoeg drank had ingeslagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef SimonxD het volgende:
Ik zou mezelf opsluiten in m'n kamer, de sleutel uit het raam pleuren, telefoon etc. erachteraan, en me dan helemaal doodzuipen.![]()
Juist niet, het is een test van wilskrachtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het werkt, maar dat je het het minst voeld![]()
Toch liever die treinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:52 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Juist niet, het is een test van wilskracht.. als je dat doorstaat ben je een echte man
niet dat je daar wat aan heb![]()
Ik bedoel als zelfmoord terrorist. dan is die ook deaud!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, bezorg je die treinmachinist ook even een kutleven![]()
En dan de volgende dag om 16:00 wakker worden met de grootst mogelijke hoofdpijn in een kamer vol met zure kots. Meer alcohol drinken is geen optie, water drinken is geen mogelijkheid en een pizza met cola bestellen gaat al helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef SimonxD het volgende:
Ik zou mezelf opsluiten in m'n kamer, de sleutel uit het raam pleuren, telefoon etc. erachteraan, en me dan helemaal doodzuipen.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik zelfmoord zou willen plegen dan zou ik mezelf denk ik dood spuiten met heroïne.
Als ik als laatst over zou zijn op aarde zou ik met iets naar frankrijk rijden of vliegen en hopen niet dood te gaan en dan onder de lsd van de eiffeltoren springen
Daar ga je toch niet dood van?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef philana het volgende:
30 blikjes redbull drinken
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef philana het volgende:
30 blikjes redbull drinken
Of je koopt het in poedervormquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
In 1 blikje zit 80mg caffeine, 80*30=2400mg=2.4gram van 2.4 ga je nog lang niet dood, je word er alleen redelijk onrustig van, volgens mij is er pas vanaf 10gram een grote kans dat je er aan dood gaat. Dus je moet 125 blikjes drinken voordat je aan die 10gram zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |