abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198830
God zeg, wat heb ik me weer lopen ergeren aan die Tilbo-sloerie. Denkt echt dat ze alles is... loopt met Mona te smoezen dat Karin niet open en eerlijk is en achter haar rug om praat. Weer duidelijk dat Sabine echt DOM is, want wat doet ze dus op dat moment zelf... inderdaad, oneerlijk en niet open praten over Karin om zo met Mona te heulen. En als Sabine eens terugdenkt aan dat kinderachtige gelach en vinger in de keel steken-imitaties met het krentenbrood van Bianca, zou ze eens moeten nadenken. Oh nee, haar enige hersencellen zijn zeker met de verwijdering van de vlechten uit haar hoofd verdwenen. DE SNOL!
pi_198831
Helemaal mee eens! Zelf zat ze eerst lullig te doen over dat krentenbrood en nu is mevrouw beledigd. Ik vond haar eerst de leukste meid van allemaal maar nu staat ze dus echt als nummer 1 bij mij om er uit te gaan. Ze denkt echt dat ze alles is. Ook niet eerlijk van Mona trouwens. Bianca is pas cool, ik hoop dat zij het uiteindelijk wordt. Bianca rules!
pi_198832
Ik ben het absoluut niet mt jullie eens.

Sabine is niet mijn favoriet maar in dit geval heeftze wel gelijk!!!!!!

Het is logisch dat je je bevindingen eerst met iemand deelt. Zei smoest niet want binnen een dag barts het eruit.

Voor mij telt 100 punten voor Sabine..

pi_198833
Ik ben het ook niet met jullie eens kijk toch eens naar je eigen leven, ik ken niemand die als hij/zij zich aan iemand ergert het er niet eerst met iemand anders over heeft..... kijk toch eens in de spiegel.....
pi_198834
Thanx Cali!
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:04:00 #6
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198835
In mijn opinie zien jullie een ding over het hoofd, het echte schijnheilige gedoe is pas echt begonnen met dat krentebrood.

Wat een rotstreek van bientje en bart en meeloopster Mona (enigszins begrijpelijk, bij wie krijgt ze anders aansluiting!) om achter iemand zijn rug zo te reageren (De reden dat Bianca dat krentebrood begon te maken daargelaten). Hoezo puberachtig gedrag?

Dat met dit soort reacties spanningen binnen de groep gaan optreden is natuurlijk niet verwonderlijk. Aangezien Karin een aantal 'grapjes' heeft gemaakt over Bientje en Bart, scoort deze natuurlijk ook niet meer goed bij sa - wild vlees -bien. Daarbij komt nog het feit dat zij Karin mischien ziet als een concurrente bij Maurice (Please...). Twee kampen zijn bij deze dus gekozen.

Hierna komt komt het kunststukje van schijnheiligheid dat Sabbelien en Mona-toetje in de keuken Opvoeren.

Kom op, Cali en Abrahummie, denken jullie nu echt dat iedereen eerst gaat roddelen over een persoon waaraan hij/zij zich ergert, en dan pas op hem afstapt (Must be a female-thing then!)

M.A.W. Sabine is gewoon een doortrapte trut die nu ze merkt dat haar opgezette plannetje niet werkt, het maar eens over een andere boeg gaat gooien... Er zijn nl. twee dingen die altijd kijkcijfers opleveren: 1. Sex (relatief begrip in deze situatie natuurlijk) en 2. Conflicten... En wanneer deze Tilburgse Auping het goed speelt kan ze hier wel eens zeer populair uitstappen. Wat niet betekent dat het geen vals kreng meer is, maar wel een SLIM vals kreng!

"Kutkip!"

pi_198836
ik heb wel erg kunnen lachen om dat krenten brood verhaal en word zelf ook een beetje gek van dat gedoe van die heppie en heppie met dat fluisteren en op de tafels schrijven en over de trui vrijven maar ja wie ben ik
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:25:00 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_198837
Ik vind het juistwelhumor van Sabine hoe ze die kotsneiging maakte
En die bianca en karin hebben echt van scheinheilige muiltjes en die zullen ook heus wel eens watdoen misschien alleen niet in beeld gebracht door veronica
En dat karin een scheinheil is lijkt me nu wel duidelijk met haar mauriesje
Lekker egoistisch van haar en hem ook hun familie zit thuis zich van alles af te vragen nu denk ik
Ik vind sabine aleen maar leuker worden nu
pi_198838
quote:
op 10-11-1999 om 12:04 AM schreef Robin666 onder andere het volgende:
Er zijn nl. twee dingen die altijd kijkcijfers opleveren: 1. Sex (relatief begrip in deze situatie natuurlijk) en 2. Conflicten... En wanneer deze Tilburgse Auping het goed speelt kan ze hier wel eens zeer populair uitstappen. Wat niet betekent dat het geen vals kreng meer is, maar wel een SLIM vals kreng!

Dus als je deze gedachtengang tot het bittere einde doorvoert is Sabine'e laatste strohalm om de hoofdprijs in de wacht te slepen nu dus wurgsex?

maandag 11 oktober 1999 @ 00:33:00 #10
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198839
quote:
op 10-11-1999 om 12:27 AM schreef Max het volgende:
Dus als je deze gedachtengang tot het bittere einde doorvoert is Sabine'e laatste strohalm om de hoofdprijs in de wacht te slepen nu dus wurgsex?

Is misschien een idee...

Maar met wie?

Met Karin of met Bart?

"Kutkip!"

pi_198840
Verplaats je nu eens in Sabine...... Stel iemand maakt iets, jij proeft het en het is echt niet te eten..... normaal gesproken werk je dat dan discreet weg, of lig je in een deuk als de persoon in kwestie weg is, hier kan niemand weg... Ik had ook moeten lachen.... en had als grapje ook die vinger in de keel bewegingen gemaakt....
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:48:00 #12
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198841
quote:
op 10-11-1999 om 12:39 AM schreef Cali het volgende:
Verplaats je nu eens in Sabine...... Stel iemand maakt iets, jij proeft het en het is echt niet te eten..... normaal gesproken werk je dat dan discreet weg, of lig je in een deuk als de persoon in kwestie weg is, hier kan niemand weg... Ik had ook moeten lachen.... en had als grapje ook die vinger in de keel bewegingen gemaakt....

Zegt genoeg over jou... laten we het daar maar op houden! Ik maak ook even wat kotsbewegingen (grapje)

"Kutkip!"

pi_198842
Ik ben echt niet de enige... en het mag wel wat minder... iedereen heeft recht op een eigen mening en dit is de mijne... en ik weet van vele met mij....
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:51:00 #14
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198843
Zie je nu hoe leuk zo'n grapje is...

Gaan we nu dadelijk ook ruzieen of is mijn punt overgekomen dat zo'n gedrag gewoon niet kan... (zeker niet in hun situatie).

[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 11 Oktober 1999).]

"Kutkip!"

pi_198844
Ik verlaag me niet tot ruzie op het internet, maar een meningsverschil moet kunnen altijd en overal......
  maandag 11 oktober 1999 @ 00:56:00 #16
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_198845
Tuurlijk, ieder zijn eigen mening...

Ik blijf erbij dat ik het een lage streek vond, ze hadden ook kunnen reageren zoals bv. Willem ('Wat vind je er zelf van?'). Was toch wel iets tactischer geweest...

"Kutkip!"

pi_198846
Wij volgen de discussie hier, maar vragen ons eigenlijk af waar Sabine zich nou druk om maakt: we vingen iets op over de 'cynische' grappen van Karin - heeft iemand haar ooit een cynische grap horen maken, of zelfs maar een gewone grap? (En dit is niet cynisch bedoeld!) Ook schijnt het Sabine te irriteren dat Karin zich bemoeit met de Grote Romance Onder Het Dekbed (Bart & Sabine), maar Karin heeft zelf toch ook een Dekbed-romance in de pipeline zitten?
Waar gaan die ruzies nou precies over?
En afgezien daarvan vonden wij Sabine wel sterk, vanavond: okee, ze lispelde wat met Mona boven het fornuis, en die braakneigingen waren kinderachtig maar zeker begrijpelijk, en al helemaal onder die omstandigheden, ga er zelf maar eens tussen zitten - nee, dan doet Sabine het beter (botter & duidelijker) dan Karin, die eigenlijk nogal hypocriet overkomt: ze kijkt zo arrogant uit haar ogen, alsof ze overal boven staat.
Maar die ruzie's dus - weet iemand precies wat het punt is?
Een schizofreen is nooit alleen
  maandag 11 oktober 1999 @ 01:20:00 #18
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198847
Misschien de irritatie van 25 dagen het "harmonieuze gedoe"

Misschien moet V. maar eens een goede weekopdracht bedenken hebben ze minder tijd om op elkaar te letten.

Lekker douchen!
pi_198848
quote:
op 10-11-1999 om 01:18 AM schreef The Two Sisters het volgende:
we vingen iets op over de 'cynische' grappen van Karin - heeft iemand haar ooit een cynische grap horen maken, of zelfs maar een gewone grap?

Karin en Bart zijn bezig het haar van Sabienelien te ontvlechten. Bart vertelt dat hij ooit een relatie had met een mormoons meisje. Karin vraagt hem of dat meisje dat wel mocht van haar geloof. Bart zegt dat hij haar enkel zo nu en dan een kusje mocht geven. Karin reageert adrem: "Goh, lijkt wel wat op de situatie hier" Zowel Bart als Sabine doen alsof ze niks horen....

maandag 11 oktober 1999 @ 02:27:00 #20
593 sjak
Juffie Bloem
pi_198849
Volgens mij zei Sabine dat.
Lekker douchen!
  maandag 11 oktober 1999 @ 03:31:00 #21
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_198850
Het was Sabine die dat zei en daarna in een deuk lag. Achterbaks gedrag? Gaan we weer. Wat is achterbakser, Sabine die Bart aan het lijntje houdt en in het geniep doet geloven dat hij een kans heeft (terwijl de rest van het huis het niet mag weten...)

Of Karin, die relatief openlijk een relatie met Maurice aangaat. Indicatief is de vraag van Karin aan Maurice vanavond op de bank: "En, denk je dat ik nog terrug mag komen thuis? Ik denk van niet."

Zit ze fout? Weten wij wat er thuis gebeurd is...

Schaad het haar kinderen? Definitly.

Is dat heel erg slecht? misschien wel niet slechter dan de situatie thuis was voordat ma een paar maanden ging 'logeren'.

Even terug naar Sabine. Ze vindt al die grapjes over haar en Bart vervelend, maar ze haalt ze zich zelf aan. Daarnaast is ze geen heilige maagd, zie krentenbrood episode. Degene die dat goed probeert te praten heeft zijn ethiek in zijn achterwerk zitten.

Was Sabines uitval terecht dan? Opnieuw, misschien wel. Had Karin niet net zoveel reden om tegen Sabine uit te varen? Zeker. Waarom deed ze het dan niet. Nadenken, iets wat Sabine niet kan. Einde verhaal. Voor mijn voorspellingen op basis van de huidige verhoudingen, zie mijn post elders.

Live young, die fast.
pi_198851
Ik ben 't weer eens helemaal met je eens, GeGs (als het niet was zou ik 't ook zeggen, hoor!)
Bij het kijken naar de TV vanavond had ik meteen een 'snappy come-back' voor Karin aan het adres van Sabien in m'n hoofd,
maar die laat ik maar voor ongepubliceerd. Temeer omdat ook Karin wijselijk besloot te zwijgen, en eigenlijk te beduusd was.

En zo volgen we maar verder de krakkemikkige communicatie,
niet vergetend dat we kijken naar mensen, opgesloten als 'ratten in een kooi',
en laat nou alsjeblieft niemand meer zeggen 'dat ze daarvoor gekozen hebben', want deze mensen zijn gewoon niet IN STAAT om dat van tevoren te peilen. Zelfs met geroutineerde psychologen op een kluitje had je nog bonje gekregen.... alleen misschien iets later en om andere aanleidingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 11 Oktober 1999).]

pi_198852
quote:
op 10-11-1999 om 12:49 AM schreef Cali het volgende:
Ik ben echt niet de enige... en het mag wel wat minder... iedereen heeft recht op een eigen mening en dit is de mijne... en ik weet van vele met mij....

Spijker op z'n kop!!!!

maandag 11 oktober 1999 @ 06:30:00 #24
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_198853
Zucht.....

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_198854
SABINE SCIJNHEILIG???
ik heb nooit sabine leuk gevonden maar nu moet ik toch echt zeggen dat ik haar op de goede weg zie komen..
Karin die is pas schijnheilig niet alleen tegenover haar familie maar ook tegenover de rest..
Hoe oud is ze nou 12? en een smerige del om met iedereen maar te zitten flirten.. ik ben blij dat ze mijn moeder niet is zou me doodschamen.. en dat tijgerrokje dat kan toch niet meer op haar (echte leeftijd).

KARIN EN MAURICE worden vet genomineerd door de bewoners sabine/willem/ruud/mona en bart..
weg met dat gesmoes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')