Hoe ga je dat doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik ben van plan de hond van m'n buren te vermoorden
is je buurvrouw Marianne Thieme toevallig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik ben van plan de hond van m'n buren te vermoorden
hem met iets lekkers door de coniferen onze tuin in lokken (wat dat kutbeest wel vaker doet) om vervolgens met een stomp voorwerp zijn tere chihauhua-schedel in te slaanquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hoop weer lekker wat drinken na 2 weken ziek te zijn geweest.
Slik nog wel antibiotica maar maakt niet zoveel uit denk ik.
Weet iemand dit?
Dus oppassen met alcoholquote:Antibiotica
Bij bijna alle antibiotica is het drinken van alcohol geen probleem. Alleen metronidazol (Flagyl) veroorzaakt in combinatie met alcohol een aantal bijwerkingen. Dit middel wordt voorgeschreven bij bepaalde geslachtsziekten en vaginale infecties. U kunt last krijgen van een verminderde eetlust, misselijkheid, hoofdpijn en soms een rood gezicht. Mogelijk geldt dit ook voor ketoconazol (Nizoral).
Ow ok dat is mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
als je de kuur maar afmaakt
Wil nu beweren dat ik een geslachtsziekte hebquote:
Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:52 schreef Apfel. het volgende:
ik zou passen, je hebt dan namelijk 21 en dus een hele grote kans om je inzet te zien verdubbelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |