Ik ben bang dat ze het netjes houd vannavondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Stilvia?
Ligt aan de toch niet al te hoge kwaliteit van de streams. BB had 750 kb/s streams. Deze gouden kooi streams zijn een stuk minder. Bij beweging merk je dat heel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik begrijp nooit waarom mijn caps met meer afstand/beweging zo korrelig zijn.
Die van jou zijn toch altijd een stuk 'smoother'.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt aan de toch niet al te hoge kwaliteit van de streams. BB had 750 kb/s streams. Deze gouden kooi streams zijn een stuk minder. Bij beweging merk je dat heel goed.
Het zou me niets verbazen als hij zich tegenover haar wel vriendelijk en hoffelijk opgesteld heeft, juist omdat ze iets steviger is en toch wel uitstraalt geen wereldwijs kreng te zijn... en omdat ze waarschijnlijk oprechte aandacht voor hem had....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geloof ik nog steeds niet in het CORAverhaal. Je kunt mij niet wijsmaken dat je verliefd kunt worden cq blijven op een vrouwonvriendelijk figuur als Jaap. Buiten de Kooi zal hij misschien anders geweest zijn, maar hij moet toch een verdomde goed acteur zijn om dit allemaal te spelen. Hij viel door de mand op zijn 2e avond in de Kooi toen hij stomdronken was, en er de grootsmogelijke bagger uitkwam, met name richting Syl en Amanda.
een turkse tokkiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
Natasia lijkt een beetje op dit wijf. http://www.dumpert.nl/mediabase/16327/febcd577/index.html
Jammer dat 't geen 750kbps is, maar de DGK beelden zijn wel scherper dan ze uitzendingen online op 750kbps.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou zijn toch altijd een stuk 'smoother'.
Toch maken sommigen mooiere caps dan anderen - en het lijkt ook nog per keer te verschillen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Jammer dat 't geen 750kbps is, maar de DGK beelden zijn wel scherper dan ze uitzendingen online op 750kbps.
Stream 1 vertekend en stream 3 e 4 staan ook anders ingesteld, lijkt wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch maken sommigen mooiere caps dan anderen - en het lijkt ook nog per keer te verschillen.
SSSsstttttttt anders wordt robert2006 wakker...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Nix met zijn: Amandaaaaaaaaaaaaaaaaa, prinsesje.![]()
jaaaaahh, my little princessquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ja, heel vervelend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Houtspeer het volgende:
Wat praat Dennis zoveel..
Te laatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
SSSsstttttttt anders wordt robert2006 wakker...![]()
Laat hem haar lekker versieren....... Brian over de rooie, Amanda er "voor straf" gelijk uitgestemd en Dennis de ontslagronde daarnaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |