Ze kost ook hooguit 3 cent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Nadia vind Amanda goedkoop!
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.quote:
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in geproptquote:
Had je geen lire centen? dat zou wel een dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.
Kijk even bij Updates en Streamverslagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Houtspeer het volgende:
Is het hele Jaapmysterie trouwens opgelost?
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in gepropt![]()
![]()
Lipposuctie toch ? 22 jaar ongelovelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.quote:
zo emmmm. zo Talpaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Ze gaat proberen heel ver te komen zonder iemand kwaad te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga je vast ook niet van vrouwen verwachten dat ze dat doen toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef burtbeej het volgende:
Wtf, Huub heeft zn eigen kwakkie geproefd, en zegt dat iedere jonge dat wel eens heeft gedaan, ik ga hier echt bijna van over me nek :|
Nee, is beslist geen jaloezie. Als ze karakter had en zou durven/kunnen tonen, zou ze veel mooier zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.
En nee, ik ben niet jaloers, voordat de mannen van Fok weer gaat reageren.
idd... Nena vond ik eigenlijk nog mooier en die vond ik wel leuk...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, is beslist geen jaloezie. Als ze karakter had en zou durven/kunnen tonen, zou ze veel mooier zijn.
Dat vertelde Huub dus laatst aan Natas. Hij had dat stripje ook gezien. Natasia moest er zelf hard om lachen.quote:
Aha bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk even bij Updates en Streamverslagen.
Als je nagaat hoe ze gisteren reageerde, kan ik me dat niet echt voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vertelde Huub dus laatst aan Natas. Hij had dat stripje ook gezien. Natasia moest er zelf hard om lachen.
Toch is het zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je nagaat hoe ze gisteren reageerde, kan ik me dat niet echt voorstellen.
Ja, daar hebben ze altijd last van, logisch maar soms een beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
We krijgen natuurlijk wel een 'weemoed' Huub als ze weer weg is![]()
Een boel drank erin en een beetje leven... Gezelligheid, poker en andere kut spelletjes zitten we niet op te wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
We krijgen natuurlijk wel een 'weemoed' Huub als ze weer weg is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |