joh ...kijk maar lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu wel.......post onder je....
en anders doe ik mijn ogen wel dicht![]()
Dimitriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, gemist. Brian met wie, Dimitri? Huub?
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijnwas een compliment voor je geweldige overgang van stropdassen naar de entree van Dimitri
![]()
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.
Eucalyptaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
Ach.. ik vind ze geen van beiden een straf om naar te kijken.... dus capt u rustig verderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.
Kun je nagaan dat mijn geest op blank gaat zodra het over sport gaat - helemaal gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..![]()
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
LeandrAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkers
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so farquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LeandrAHmmm, ik zit even te denken in de familie, en inderdaad, er eindigen veel vrouwennamen op A.
Waarom zitten ze met zijn allen zo "knus"? I don't like
Maar mijn NA komt van Najibquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so far
mijne echte naam ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebei eindigen ze op een Aquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebij eindigen ze op een A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |