dat is een sjaaltje ..hoor..................maar geef nie toch lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef Liess het volgende:
[..]
HARTstikke ontopic, het gaat om de stropdas.
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we effe bij de streams blijven.
2e niet. Kon geen duidelijke foto vinden, maar aangezien de dvd elke dag opstaat ..... weet ik toevallig dat hij dat had op Knebworth.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is een sjaaltje ..hoor..................maar geef nie toch lekker![]()
Nou, precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodig![]()
Dus nu kan ze zometeen ongegeneerd de boulimia-patient gaan uithangen??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft net gegeten en vraagt om pijnstillers, ze heeft buikpijn. Hoe subtiel![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodig![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
Dimitri is in da house..................
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
mitch is in da house..................Natasssssssssss![]()
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Dimitri is er!!
Vanavond is de battle zeker niet met Brian?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraan![]()
ikkequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraan![]()
Thaiboxen met Brian.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.
Mijnquote:
Nu wel.......post onder je....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef milk-shake het volgende:
ken die blouse niet een knoopje hoger dicht ...sorry Mokum...oja je ziet het toch niet![]()
joh ...kijk maar lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu wel.......post onder je....
en anders doe ik mijn ogen wel dicht![]()
Dimitriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, gemist. Brian met wie, Dimitri? Huub?
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijnwas een compliment voor je geweldige overgang van stropdassen naar de entree van Dimitri
![]()
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.
Eucalyptaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
Ach.. ik vind ze geen van beiden een straf om naar te kijken.... dus capt u rustig verderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.
Kun je nagaan dat mijn geest op blank gaat zodra het over sport gaat - helemaal gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..![]()
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
LeandrAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkers
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so farquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LeandrAHmmm, ik zit even te denken in de familie, en inderdaad, er eindigen veel vrouwennamen op A.
Waarom zitten ze met zijn allen zo "knus"? I don't like
Maar mijn NA komt van Najibquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so far
mijne echte naam ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebei eindigen ze op een Aquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebij eindigen ze op een A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |