Ze kost ook hooguit 3 cent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Nadia vind Amanda goedkoop!
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.quote:
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in geproptquote:
Had je geen lire centen? dat zou wel een dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.
Kijk even bij Updates en Streamverslagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Houtspeer het volgende:
Is het hele Jaapmysterie trouwens opgelost?
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in gepropt![]()
![]()
Lipposuctie toch ? 22 jaar ongelovelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.quote:
zo emmmm. zo Talpaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Ze gaat proberen heel ver te komen zonder iemand kwaad te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga je vast ook niet van vrouwen verwachten dat ze dat doen toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef burtbeej het volgende:
Wtf, Huub heeft zn eigen kwakkie geproefd, en zegt dat iedere jonge dat wel eens heeft gedaan, ik ga hier echt bijna van over me nek :|
Nee, is beslist geen jaloezie. Als ze karakter had en zou durven/kunnen tonen, zou ze veel mooier zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.
En nee, ik ben niet jaloers, voordat de mannen van Fok weer gaat reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |