Volgende week de 20 week echo en dan weten wij of het een meisje of jongen is Voel onze ukkie ook al heel af en toe en dat is zo heerlijk En tja posten doe ik niet veel meer maar dat ligt aan andere dingen. Met de kleine gaat het super dus daar ligt het niet aan En inderdaad m'n buik die is ineens meer gegroeid de laatste week
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
Mooi allemaal weer. Ik heb het idee dat de BEeb hier ook een spurtje gemaakt heeft, dus als ik volgende week thuis ben zal ik ook weer eens.
Gisteren op een feestje moest ik mijn buik echt een beetje ondersteunen met dansen. Het was een beach-party, dat is echt heel zwaar om op te lopen als je ook nog eens een bult van voren hebt!
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:44 schreef Tan het volgende: Nijna, mooi buikje! Er is toch niks mis met een eenvoudig wit shirt? Nog twee maanden en dan kun je weer dragen wat je wilt
Dank je . Het is een wit shirt met onderaan een soort blouse stofje zwart met stippen (daarvan zit er ook een kraagje aan) en ter hoogte van de tiet zitten 2 lintjes, voel me af en toe net een prijspaard . Maar nog eventjes inderdaad .